התוצאות האחרונות של HOT: ירידות בהכנסות וברווח

הכנסות חברת התקשורת קטנו ב-2% והרווח הנקי צנח ב-44% ● ככל הנראה, זו הפעם האחרונה ש-HOT תפרסם את התוצאות העסקיות שלה

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT. צילום: רמי זרנגר

HOT סיימה את הרבעון השני של השנה בסימן של ירידות, הן בהכנסות ובפרט ברווחיות – כך עולה מהדו"חות הכספיים שהיא פרסמה היום (ה'). ככל הנראה, מדובר בתוצאות האחרונות שהחברה מפרסמת, שכן אגרות החוב שלה בבורסה צפויות להיפדות בקרוב במלואן, מה שאומר שהיא לא תהיה מחויבת יותר לפרסם את הדו"חות הכספיים שלה.

בנוסף, HOT הודיעה כי תציג בקרוב שפה מיתוגית חדשה, שתשלב את שמה עם השם של החברה האם, Altice. כמו כן, היא מתכוונת להעמיק את שיתוף הפעולה עם נטפליקס, והתכנים של השירות הפופולרי יהיו זמינים בקרוב ביותר מחצי מיליון ממירים.

לגבי הביצועים של הרבעון השני, החברה הציגה הוצאות כלליות של 920 מיליון שקלים – גידול של 2.22%, והכנסות של 1.028 מיליארד שקלים – ירידה של 2%. הירידה בהכנסות ומנגד העלייה בהוצאות השפיעו לרעה על הרווחיות, וסייעו להביא לירידה של 27.5% ברווח התפעולי ל-108 מיליון שקלים, לקיטון של 10.1% ב-EBIDTA ל-382 מיליון ולצניחה של 43.75% ברווח הנקי ל-36 מיליון. יצוין כי הכנסות HOT Mobile רשמו ירידה של שמונה מיליון שקלים בהשוואה לרבעון השני של 2017, אם כי עלייה של שלושה מיליון לעומת הרבעון הראשון של 2018.

עוד עולה מהנתונים כי החברה רשמה ירידות זעירות בסעיפים הגולמיים: ההוצאות ירדו ב-0.36% ל-278 מיליון שקלים והרווח קטן ב-0.27% ל-750 מיליון. הרווח הגולמי השולי עמד על 27.04%.

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT, בחרה להסתכל על החצי המלא של הכוס, שמתבטא בירידה של 50% בנטישת מנויי הטלוויזיה לעומת הרבעון שעבר. "צמצום הנטישה בטלוויזיה מעיד הן על האמון בחברה והן על שביעות רצון הלקוחות ממגוון מוצריה".

HOT

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עומר

    לא מפתיע לאור רמת השירות הנמוכה מאד.

אירועים קרובים