"יזמות בשבילי היא הלך רוח, חלק מסט תכונות וסגנון חשיבה של אדם"

מדור אנשי הסטארט-אפים החדש שלנו ממשיך להכיר לכם סטארטאפיסטים ויזמים מקומיים • והפעם: אהרון אבאייב, ראש צוות Be במחלקת ה-R&D של CyberInt

אהרון אבאייב, ראש צוות Be במחלקת ה-R&D של CyberInt. צילום ג'ואן שמשום, CyberInt

מה ייחודי ומעניין בשירות או במוצר שלכם?

"המוצר שלנו הוא למעשה פלטפורמה של מספר מוצרים המרכיבים ביחד יכולת אחת חזקה של הגנה על הנכסים הדיגיטליים של ארגונים. ייחודיות המוצר מתבטאת בכמה רבדים: מצד אחד, איכות כל "תת" מוצר כשלעצמו – באיכות המידע המגיע, בכיסוי הרחב של מקורות המידע, עמידה במסות של דטה, אוטומציה של תהליכים, שילוב מודלים מעולם ה-machine learning בכל שלב בעיבוד המידע וכו'. מצד שני, באינטגרציה בין כל המוצרים – שיתוף המידע, תובנות, הזנה בין מוצרים כמקורות נוספים וכו'. כדי לעמוד באתגר, אנחנו משתמשים בטכנולוגיות הכי מתקדמות, החל משפות התכנות, CI/CD, Dbs, ארכיטקטורות וכו'".

תפקידים קודמים שעשית?

"שלושה מקומות שבהם עבדתי או שרתתי בחיי הבוגרים: חיל האוויר- שירות של כ-4.5 שנים במשרד ראש הממשלה כ-6.5 שנים ולאחר מכן CyberInt. לאחר השחרור מהצבא התחלתי ללמוד ולעבוד במשרת סטודנט במשרד ראש הממשלה ושם למעשה החלה הקריירה המקצועית שלי בתחום הסייבר. אני זוכר את הריאיון המקצועי הראשון שלי שבו מתוך חשש שלא אעמוד באתגר אמרתי למראיין: "תקשיב, אני סטודנט, בלי יותר מדי ניסיון בתחום", והוא אמר לי: "אל תדאג, אני אגדל אותך פה". ושם באמת גדלתי".

יזמות בשבילי היא…

"הלך רוח, חלק מסט תכונות וסגנון חשיבה של אדם. היכולת להבין איפה אפשר "להמציא" פתרון שלא קיים, איפה אפשר לשפר ואיפה לא לגעת, לא רק נוגעת לעולם הפיתוח, אלא בהרבה תחומים אחרים בחיים. לא לקבל שום דבר בצורה דטרמניסטית ומובנת מאליה. אלא כחלק אינטגרלי מההתנהלות היומיומית שלנו וסגנון החשיבה, לערער ולחשוב מה לא עובד, מה ניתן לשפר, איפה לא קיים פתרון. זאת הדרך לקדמה".

מה תמליץ לעובדים מתחילים בתעשיית החדשנות הישראלית?

"ראשית, ללמוד את התחום שלכם- למידה והבנה עמוקה של התחום מגלה המון. בין היתר גם את הגבולות הנוכחיים של אותו תחום ונגזרת ישירה של התובנה הזאת – מה אפשר לשפר ולחדש. שנית, לא לפחד – כל תחום רווי בהמון אנשים יותר יפים ואמיצים מאתנו שכבר עשו את זה. עם הרבה אומץ ועבודה קשה גם אנחנו נעשה. שלישית, סבלנות – אין פתרונות קסם מידיים שפותרים את כל הבעיות בחיינו. רביעית, לא לעצור".

השעה האהובה עליך במהלך היום ולמה?

"23:30. אשתי והקטנה ישנות, הסתיימה מהדורת חדשות הספורט, חשוך ושקט בחוץ. אפשר להתיישב בשקט, לעבור על היום שעבר, לתכנון את היום הבא".

תחביבים ופעילויות מחוץ לעבודה שאתה אוהב?

"אני מתנדב במכללת טק-קריירה, מלמד תכנות פייתון חברייה צעירים. בנוסף, אני חלק מארגון בוגרי חיל האוויר, שגם שם נעשית הרבה עשייה חברתית, ליווי חבר'ה צעירים. בלי קשר לכל זה, את כל שעות הפנוי מנסה למלא בלהיות עם הבת שלי (בת 3), ללא ספק בכלל. שום דבר אחר לא מעניין".

פרגן למתחרה:

"אולי נשמע קצת פלצני, אבל אני מתלהב מכל סטארט-אפ שקם בישראל – אני חושב שזאת תרומה חשובה לכלכלת המדינה. אז אני רוצה לפרגן לדבר הגדול שנקרא "סטארט-אפ ניישן".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מושיק

    נשמע קטלני, בא לי גם. למי שולח קורות חיים?

אירועים קרובים