גוגל מנסה לעגל פינות

ענקית החיפוש בוחנת שינוי של מראה הדפדפן ● בין השינויים שנבדקים: עיצוב שונה של הלשונית הפתוחה בדפדפן ועיגול שדה הכתובת והחיפוש בקצוות

חדש בכרום: זיהוי משתמש באמצעות Passkey.

גוגל (Google) עורכת בימים אלו ניסוי לשנות את העיצוב של ממשק המשתמש בדפדפן כרום (Chrome). אחד הדברים הבולטים שבא לידי ביטוי בינתיים רק במהדורה הניסיונית של הדפדפן, המכונה 'קנרית' (Chrome Canary), הוא העיצוב המאוד שונה של הלשונית הפתוחה בדפדפן.

מאז שכרום הושק העיצוב הלשונית הפתוחה לא השתנה והוא מבוסס על צורה כמעט לחלוטין מלבנית. בגרסה החדשה הצורה היא של טרפז שווה צלעות כשהצלעות הצדדיות מקבלות אלכסון והקצוות העליונים עגולים וזורמים. כדי להדגיש עוד יותר את הלשונית הפתוחה לעומת האחרות, כל הלשוניות ברקע מקבלות את הצבע של הדפדפן עם קו דקיק שמפריד ביניהן, כך שהן ממש מוטמעות לתוכו. העגלגלות החדשה שמנסה גוגל לבדוק ולהטמיע בכרום מורגשת גם בשדה הכתובת והחיפוש של הדפדפן שגם הקצוות שלו עוגלו.

לפי דיווחים מדובר בניסיון של גוגל לשלב את שפת העיצוב שהציגה כבר ב-2014 גם בכרום, וככל הנראה עיצוב דומה יגיע גם ללשוניות שהמשתמשים יבחרו להצמיד לקצה הדפדפן כמו גם בשורת הפקודות של כרום.

השינויים בעיצוב לא אמורים לשנות את המיקומים של האלמנטים השונים שמשולבים בממשק הדפדפן. כמו כן, מדובר כאמור בניסוי בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים