בנינטנדו לא משחקים משחקים

נינטנדו תבעה מפעיל שני אתרי משחקים שלטענתה פגע באופן בוטה בזכויות הקניין הרוחני שלה ואף לא טרח לטשטש את עקבותיו והשתמש בלוגו שלה

נינטנדו (Nintendo) הגישה בימים אלה תביעת ענק כנגד מפעיל שני אתרי משחקים שלטענתה פגע באופן בוטה בזכויות הקניין הרוחני שלה.

מדובר בתביעה שהוגשה לבית הדין הפדרלי באריזונה נגד ג'ייקוב מתיאס. הנתבע, הפעיל לטענת נינטנדו שני אתרים בשם LoveROMs.com ו-LoveRETRO.co שנועדו לאפשר את הורדת קבצי ההפעלה של המשחקים לקונסולות שונות שהיו מבוססים כמעט לחלוטין על הפרת הזכויות של החברה.

דורשת פיצוי בגובה של 150,000 דולר עבור כל משחק שלה שהוצע באתרים

למעשה, בצילומים שצירפה נינטנדו לכתב התביעה, מתיאס אף לא ניסה להסתיר את העובדה שהוא משתמש בקניין הרוחני של נינטנדו, ואף השתמש בלוגו שלה. מעבר לרומים לכ-100 משחקים שונים הוא גם הציע, כך לפי החברה, אלפי קבצי מוזיקה למשחקים וכן תוכנות BIOS של מערכות ההפעלה לקונסולות של החברה. עוד נטען בכתב התביעה כי האתרים של מתיאס משכו אליהם לא פחות מ-17 מיליון משתמשים בכל חודש.

נינטנדו דורשת מבית המשפט לפיצוי בגובה של 150,000 דולר עבור כל משחק שלה שהוצע באתרים ובנוסף שני מיליון דולרים בגין שימוש בסימנים המסחריים שלה ללא אישור.
החברה כבר רשמה לעצמה הצלחה קטנה בעקבות הגשת כתב התביעה: LoneRETRO כבר הורד מהרשת, ואילו האתר LoveROMs העלה ציוץ לטוויטר (Twitter) בו הוא מציין שהורדו ממנו כל הכותרים של נינטנדו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים