מפתחים מקומיים? פורד מחפשת אתכם ברחבי ישראל

יצרנית הרכב מחפשת מפתחים, סטארט-אפים וחברות מקומיות להשתתפות באתגר המפתחים שלה שייערך בישראל בספטמבר ● בין התחומים המבוקשים: פרודוקטיביות בדרכים, מונטיזציה של נתונים רלוונטיים לרכב ושירותי מיקרו-עסקאות 

האקאתון 2015 של פורד. צילום: יח"צ

יצרנית הרכב פורד (Ford) מחפשת בימים אלה טאלנטים בתל אביב – החברה תערוך את אירוע אתגר המפתחים שלה, Make it Driveable Challenge – בספטמבר הקרוב, במסגרת DLD Tel Aviv (3-4 בספטמבר).

האתגר יעניק למשתתפים גישה לצוות הפיתוח של פורד ויאפשר להם לעבוד עם AppLink על גבי פלטפורמת SYNC 3, על מנת לספק למשתמשים כלים חדשים כדי להישאר מחוברים בעודם בדרכים. המשתתפים יקבלו גישה למנטורים בכירים ויוזמנו להציג את רעיונותיהם בפני קבוצות מיקוד ולקוחות במהלך האירוע.

פרסים בשווי כולל של 30,000 אירו

באירוע יחולקו פרסים בשווי כולל של 30,000 אירו וכן מענקים מקרן Fast Track, שנועדה לספק לחברות הזוכות מימון לכיסוי נסיעות לצורך ביקורים ופגישות במשרדי פורד ברחבי העולם והזמנה להשתתף ב Mobile World Congress שיתקיים בסוף חודש פברואר הקרוב בברצלונה.

סקוט ליונס, מהמחלקה לפיתוח עסקי ושיתופי פעולה, פלטפורמת רכב ומוצרים מחוברים בפורד אירופה, מסר כי האתגר יתקיים בשתי קטגוריות: חברות שיש להן אפליקציית iOS או אנדרואיד קיימת לרכב, שיכולה לשפר את חוויית הנהיגה באמצעות התממשקות ל-SYNC 3 וחברות בעלות ראייה ארוכת טווח של שירותים ופתרונות דיגיטליים, אשר מזהות הזדמנויות עסקיות פוטנציאליות.

חמשת הנושאים הרחבים שבהם פורד מחפשת חידושים כוללים פרודוקטיביות בדרכים, מונטיזציה של נתונים רלוונטיים לרכב, שירותי מיקרו-עסקאות, שירותי עסק לעסק, שירותי בידור המתממשקים עם פלטפורמת AppLink ו-SYNC 3, וקטגוריה כללית, המיועדת לחברות המפתחות רעיונות חדשניים, שאינם תואמים לחמשת הנושאים המרכזיים.

בתאריכים 7-9 באוגוסט יבקר צוות המפתחים של פורד העולמית בתל אביב, בחיפה, בירושלים ובנצרת ובמסגרת הביקורים ייפגשו אנשי פורד עם יזמים, סטארט-אפים וחברות שמתוכם ייבחרו טובי המפתחים. אלו שייבחרו יוזמנו להשתתף בכנס שיתקיים בספטמבר.

מסלול מהיר להצטרפות לצוות המפתחים של פורד

למפתחי אפליקציות ניידות וחברות המספקות שירותים דיגיטליים יתאפשר מסלול מהיר להצטרפות לצוות המפתחים של פורד, העובד על AppLink ופלטפורמת SYNC 3, זאת, במטרה לשפר יישומים קיימים, בעלי פוטנציאל להגדיר מחדש את חוויית הנסיעה והנהיגה של הלקוחות.

חברות המעוניינות לקחת חלק באירוע מוזמנות לברר מידע נוסף על היוזמה ולהגיש בקשה להשתתף כאן 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים