וולמארט ומיקרוסופט ראש בראש נגד אמזון

מיקרוסופט תספק את שירותי הענן העסקיים שלה, תחת Azure, לחלק נרחב מהשירותים שמספקת וולמארט באמצעות אתרי האינטרנט שלה ● השתיים חתמו על חוזה לחמש השנים הבאות

לא תקבל תשלומים בקריפטו. וולמארט. צילום: ג'ונתן וייס, BigStock

וולמארט (Walmart) האמריקנית, שנחשבת לחברה הקמעונאית הגדולה ביותר בעולם, רוצה להתחרות באמזון (Amazon) באופן ישיר וממוקד יותר ובעוצמה רבה יותר. החברה רוצה להגדיל את המכירות המקוונת שלה באופן משמעותי, והדרך שלה לעשות זאת היא באמצעות שיתוף פעולה הדוק יותר עם מיקרוסופט (Microsoft) ושירותי הענן שלה.

בדיוק ביום בו אמזון פתחה את מבצע המכירות השנתי הגדול שלה Prime Day, הודיעו שתי החברות על חתימת חוזה חמש שנתי במסגרתו מיקרוסופט תספק את שירותי הענן העסקיים שלה, תחת Azure, לחלק נרחב מהשירותים שמספקת וולמארט באמצעות אתרי האינטרנט שלה.

בנוסף תשתמש וולמארט בטכנולוגיית בינה מלאכותית שתספק מיקרוסופט כדי להקטין את צריכת האנרגיה ובלימוד מכונה כדי לשפר את מערך השילוח והאספקה ללקוחות שלה.

מיקרוסופט היא ספקית הענן השנייה בגודלה אחרי AWS של אמזון, ולפי המספרים האחרונים שפורסמו היא מציגה קצב צמיחה גדול באופן משמעותי מזו של יריבתה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים