נטפליקס: זינוק בהכנסות, גידול נמוך מהצפוי במספר המנויים

מספר מנויי נטפליקס גדל ברבעון השני של השנה בכחמישה מיליון ולא בכשישה, כפי שצפתה החברה ● כתוצאה מכך, המנייה שלה יורדת לפני המסחר בכ-11% ● למרות הירידה, ההכנסות זינקו ב-40% והרווח הנקי - פי שישה

נטפליקס

נטפליקס (Netflix) פרסמה אמש (ב') את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של השנה, עם גידול חד בהכנסות ולעומת זאת עלייה קטנה מהצפוי במספר המנויים. כתוצאה מכך, המנייה רושמת ירידה של כ-11% לפני פתיחת המסחר היום.

מספר המנויים על השירות של נטפליקס ברחבי העולם הסתכם בסוף הרבעון ב-130 מיליון. מדובר בגידול של 5.2 מיליון מנויים, לעומת עלייה של 6.2 מיליון שאותה צפתה החברה.

מדובר בבלימה של מגמת הגידול המהיר במנויים, אך יש אנליסטים שסבורים שמדובר בתופעה נורמלית בנסיבות ובסביבה העסקית של החברה.

הנתונים הכספיים מראים כי הכנסות החברה זינקו ברבעון ב-40.3% ל-3.91 מיליארד. הגידול בהוצאות היה קטן יותר ועמד על 29.66%, ל-3.45 מיליארד. כתוצאה מכך נרשמה עלייה ניכרת ברווחי החברה: הרווח התפעולי זינק פי 3.61 ל-462 מיליון דולר, הרווח הנקי האמיר פי 5.82 ל-384 מיליון והרווח הנקי למניה טיפס פי 5.66 ועמד על 85 סנט.

ריד האסטינגס, מנכ"ל נטפליקס, אמר כי החברה טעתה בתחזית הגידול שלה במספר המנויים. "היה לנו רבעון חזק, עם גידול של 40% בהכנסות וזינוק של 680% ברווח הנקי, וזה בהתאם לתחזיות שלנו", ציין. "עם זאת פספסנו את התחזיות שלנו, בעקבות טעויות בהן ולא מאחר שהעלייה במחירים פגעה בקצב הגידול שלנו". נטפליקס העלתה באחרונה מחירים – אך לא בישראל.

עוד טען האסטינגס כי "הפכנו למובילים אומנותיים בתחומים מסוימים והיוצרים שלנו הצליחו לקצור יותר פרסי אמי מ-HBO".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים