נעים להכיר: התכונות החדשות שנוספו ל-Office 365

מיקרוסופט הוסיפה לחבילת היישומים המשרדיים מבוססת הענן שלה תכונות חדשות ביניהן הגדרת שידור וידאו ישיר חי מהמערכת ועצות לעובדים לניהול זמנם בתבונה

חבילת התוכנות של Office

מיקרוסופט (Microsoft) הוסיפה מספר תכונות חדשות ל-Office 365 חבילת היישומים המשרדיים מבוססת הענן שלה. אחת התכונות החדשות הבולטות היא האפשרות להגדיר מתוך המערכת שידור וידאו ישיר חי או כזה שמיועד לשמירה כתכנים לפי דרישה.

השידור החי הוא בשיטת שיחות וידאו שיתופיות והוא מגיע עם יכולות כמו זיהוי פנים לזיהוי ולהתמקדות בדובר וכן אפשרות להשתמש, בתלות בשפה, בתרגום דיבור לשיחה אוטומטי. בשיחות אלו ניתן להשתמש מעבר למצלמות רשת גם בשיתוף תכנים ממחשב, כולל תכנים מוגדרים מראש וכולל שיתוף מסכים.

כיצד ניתן לייעל את העבודה

במקביל חשפה מיקרוסופט כלים אנליטיים חדשים שיצורפו ל-Office 365. MyAnalytics הוא שירות שמטרתו לפעול ברקע ולספק לעובדים עצות ותזכורות שמטרתן למנוע מהעובדים לקחת על עצמם יותר מטלות ממה שזמן העבודה שלהם מאפשר להם, וזאת על סמך ניתוח הפעילות שלהם ב-Office 365.

כך, לדוגמה, יכולה להופיע הודעה לפני קביעת פגישה שתמשך מעבר לשעות העבודה ומעבר למגבלת השעות הנוספות שמותרות לעבוד בחודש.

הכלי הנוסף הוא Workplace Analytics שמכוון לשימוש עם קבוצות עבודה ובאמצעות שימוש ב-Microsoft Graph לבחון את הפעילויות של העובדים הכלולים בקבוצת העבודה, ואז לבחון כיצד ניתן לייעל את העבודה שלה. מדובר במידע שנשמר לטובת הארגון כולו כך שניתן לבחון יצירת קבוצות עבודה עוד לפני הקמתן, וכן לנתח את היעילות לאורך זמן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים