טריגו וויז'ן גייסה 7 מיליון דולר

הסטארט-אפ פיתח טכנולוגיה מבוססת ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית לשינוי חוויית הלקוח בעולם הקמעונות הפיזית ● הכסף ישמש לפיתוח ושיווק

צילום אילוסטרציה: BigStock

הסטארט-אפ הישראלי טריגו וויז'ן (Trigo Vision) סיים בימים אלו סבב גיוס ראשון בסך כולל של שבע מיליון דולר. החברה פיתחה טכנולוגיה מבוססת ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית פורצת דרך, שמטרתה להוביל לשינוי חוויית הלקוח בעולם הקמעונות הפיזית. החברה, שהוקמה על ידי האחים מיכאל ודניאל גבאי, הודיעה על השלמת סבב הגיוס בהובלת קרנות ההון סיכון חץ וורטקס ובשיתוף קרן הון סיכון חץ ונצ'רס.

הפלטפורמה שפיתחה טריגו וויז'ן משלבת רשת מצלמות ושכבת אלגוריתמיקה לראייה ממוחשבת המסוגלת לזהות ולעקוב בזמן אמת וברמת דיוק אחר המוצרים שנבחרו על ידי הלקוחות במהלך מסע הקניות בחנות. בכך, היא מבטלת את הצורך במעבר בקופה ביציאה.

בחברה אמרו השבוע כי על מנת להיוותר רלוונטית בעולם הקמעונות, חוויית הקנייה בחנויות פיזיות צריכה לעבור שדרוג משמעותי והטכנולוגיה שמפתחת טריגו וויז'ן הופכת את הרכישה בחנות לחוויה חדשנית ומזמינה. בשל כך קמעונאיות שישכילו לשלב פתרון זה בחנויות הפיזיות שברשותן ימצבו את עצמן בחזית החדשנות הטכנולוגית וכן ירכשו יתרונות תחרותיים רבים.

טריגו וויז'ן. צילום: יח"צ

טריגו וויז'ן. צילום: יח"צ

"יגדירו את העתיד של עולם הקמעונות הפיסית"

לדברי יהודה טאוב, שותף מנהל בקרן הון סיכון חץ ונצ'רס, "אנחנו שמחים להוביל את סבב הגיוס הראשון של טריגו וויז'ן ביחד עם קרן ורטקס, ואנו מאמינים שהצוות החזק של החברה הוביל אותה למקום שבו היא נמצאת היום. הטכנולוגיה החדשנית של טריגו וויז'ן בשילוב עם יכולות הביצוע שלהם יגדירו את העתיד של עולם הקמעונות הפיסית."

ינאי אורון, שותף כללי בקרן ההון סיכון ורטקס, אמר כי "המייסדים של טריגו הצליחו בזמן קצר לגייס צוות מחקר ופיתוח יוצא דופן כדי להתמודד עם הבעיה האדירה של חוויית הלקוח בחנויות הקמעונות הפיזיות. המהירות שבה החברה בנתה מוצר עובד ורמת העניין שהחברה מקבלת מכמה מרשתות הקמעונאות הגדולות בעולם הן עדות לכך".

הטכנולוגיה של החברה פותחה על ידי מומחי בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת בעלי ניסיון עשיר ומגוון, יוצאי תוכנית תלפיות ויחידות עילית של חיל המודיעין, בשיתוף עם מומחים מהסקטור הפרטי. ייחודיות הטכנולוגיה היא ביכולת איסוף נתונים, המאפשרת זיהוי כלל המוצרים בחנות ברמת דיוק גבוהה תוך שימוש בכמות מצלמות הקטנה משמעותית מפתרונות אחרים הקיימים בשוק. גמישות הטכנולוגיה מאפשרת פריסה קלה ומהירה בחנויות בכל גודל, ללא כל צורך בשינוי החנות, וכן בהתאמה להרגלי הצריכה המשתנים ממדינה למדינה.

לדברי מיכאל גבאי, מייסד שותף ומנכ"ל החברה, "אנחנו נמצאים במגעים מתקדמים עם כמה מהקמעונאים הגדולים בעולם. בעזרת הגיוס אנו נמשיך לפתח יישומים חדשים לטכנולוגיית הזיהוי והמעקב שלנו ובכך נשפר את היעילות התפעולית של החנות ואת חווית הלקוח".

גבאי אמר עוד כי "השירות שהחברה עתידה לספק ללקוחותיה הוא חסר תקדים בעולם החנויות הפיזיות ולפיכך יהפוך את הפלטפורמה האוטונומית למובילה בשוק. הגיוס נועד לתמוך בקצב הצמיחה שלנו ולהרחבת צוות המחקר והפיתוח של החברה בתל אביב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים