ארבה רובוטיקס גייסה 10 מיליון דולר

החברה עוסקת בפיתוח טכנולוגיות לרכב אוטומטי ● השקעה זו מביאה את סך הגיוסים שלה ל-23 מיליון דולר

קובי מרנקו, מנכ"ל ארבה. צילום: יח"צ

ארבה רובוטיקס (Arbe Robotics) החברה הראשונה בעולם שפיתחה רדאר ברזולוציה גבוהה לרכב אוטונומי, הודיעה אתמול (ד') כי גייסה 10 מיליון דולר של הון נוסף. בחברה אמרו כי ההשקעה תזרז את הפיתוח של הדור הבא של רדאר ההדמיה (Imaging Radar) עבור תעשיית הרכב האוטונומי, את הרחבת פעילותה של החברה מול הלקוח בארצות הברית ואת הגברת המיקוד בקידום מוצריה בשוק הרכב הסיני.

השקעה זו מביאה את סך הגיוסים של החברה ל- 23 מיליון דולר. ההשקעה בסך 10 מיליון דולר נעשתה בהובלת קפיטל פרטנרס 360 ( 360 Capital Partners) חברת הון סיכון אירופית בעלת השקעות משמעותיות וניסיון בתחום הרכב העולמי. בעלי המניות הקיימים של החברה הם : Canaan Partners,OurCrowd ,iAngels, Taya Ventures ו- O.G. Tech Ventures. זרוע ההשקעות של אייל עופר, חזרו והשתתפו גם הם בגיוס ההון, והפגינו בכך את האמון המתמשך שלהם בחברה ובפיתוחים העתידיים שלה.

שיטת עיבוד המידע על בסיס רדאר שפיתחה ארבה רובוטיקס, הרשומה כפטנט, משלבת מערכת רדאר ברזולוציה גבוהה וטכנולוגית עיבוד הכוללת -SLAM ומיקום ומיפוי סימולטניים. הפלטפורמה של החברה מספקת מערכת הדמיה מלאה בארבעה ממדים (מרחק, אזימוט, גובה ומהירות דופלר), מאפשרת פתרון רדאר בעל רזולוציה גבוהה וטווח ארוך במחיר נגיש לשוק, ותומכת בנהיגה אוטונומית בכל הרמות החל מתמיכה בנהג (ADAS) ועד לנסיעה אוטונומית לחלוטין ללא נהג.

"מהפכה טכנולוגית של ממש"

קובי מרנקו, מנכ"ל החברה, אמר כי "מאז סבב הגיוס הראשון שלנו, פיתחנו רדאר לרכב ברזולוציה גבוהה כמו זו של החיישנים האופטיים, אך ברמת האמינות והיציבות של טכנולוגיית הרדאר הוותיקה, מדובר במהפכה טכנולוגית של ממש בשוק הרדאר לרכב".

לדבריו, "גיוס הון נוסף זה מאפשר לנו לקדם באופן משמעותי את המחקר והפיתוח שלנו ולפתח שבבי רדאר נוספים עוד השנה, בכללם מערכת רדאר שלמה על שבב (System on Chip). גיוס הון זה, בשילוב עם הטכנולוגיה החדשנית שמפותחת בארבה, יאפשר לנו להרחיב את שווקי היעד שלנו, תוך מיקוד בהרחבת פעילותנו בשוק הסיני".

פרנסואה טיסון ואלכסנדר מורדאק, מקפיטל פרטנרס 360, אמרו כי ""הרדאר החדשני בעל הרזולוציה הגבוהה של ארבה רובוטיקס הינו צעד משמעותי לקראת הפיכת כלי הרכב לאוטונומיים עבור השוק הרחב. אנחנו מבצעים השקעות רבות בתחום הנהיגה האוטונומית ורואים פוטנציאל עצום בפתרון מתקדם זה"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים