האייפדים כבשו את המורות והגננות של רהט

מורות וגננות החינוך המיוחד ברהט קיבלו מחשבי אייפד ● המחשבים ניתנו במסגרת התכנית "אייפד לכל מורה לחינוך מיוחד" של קרן אתנה

שותפי התכנית והמורים ברהט. צילום: אמיר אלון

מורות וגננות החינוך המיוחד ברהט קיבלו בימים אלו מחשבי אייפד במסגרת התכנית "אייפד לכל מורה לחינוך מיוחד" של קרן אתנה. בנוסף לאייפד יקבלו המורות והגננות הדרכה מקצועית של 120 שעות. טקס ההשקה נערך באשכול הפיס בעיר רהט.

באמצעות התכנית "אייפד לכל מורה לחינוך מיוחד", כ-10,000 מורים ומורות לחינוך מיוחד בישראל יקבלו מחשבי אייפד יחד עם תוכנות ואפליקציות מיוחדות לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים ומוגבלויות שונות. מאז השקת התכנית, בנובמבר 2015, קיבלו אייפדים 4,377 מורות, מורים וגננות לחינוך מיוחד ברחבי ישראל.

התכנית מתבצעת בשיתוף האגף לחינוך מיוחד במשרד החינוך בניהולה של רחלי אברמזון והאגף לטכנולוגיות מידע במשרד החינוך בניהולו של רוני דיין.

גישה למיגוון רחב של חומרי לימוד

התכנית מיועדת להעצים את מורי, מורות וגננות החינוך המיוחד בישראל ומאפשרת להם לתקשר טוב יותר עם תלמידיהם. בנוסף לכך מקנה התכנית גישה למיגוון רחב של חומרי לימוד ומשנה באופן משמעותי את חייהם של התלמידים. המורות והמורים יכולים להכין בעזרת האייפד תכניות לימודים מיוחדות לתלמידיהם, כאשר התלמידים יכולים להמשיך את חוויית הלמידה בביתם לאחר שעות הלימודים בבית הספר.

חלוקת האייפדים למורות וגננות החינוך המיוחד ברהט התאפשרה בזכות תרומתם של קרן אתנה ושותפיה: הקרן לקידום מקצועי של הסתדרות המורים, בנק מסד, משרד החינוך, הקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון, קרן משפחת סילבן אדמס, קרן ג'רלד שוורץ והתר רייזמן, מגבית קנדה, ועיריית רהט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים