אחרי שמונה חודשים בלבד: ה-COO בענן של גוגל עוזבת

דיאן בראיינט הייתה מנהלת הדטה סנטרים באינטל לפני שהצטרפה לענקית ממאונטיין וויו ● האם היא בדרכה בחזרה לענקית השבבים - והפעם למשרה גבוהה יותר?

עוזבת את תפקידה כ-COO בענן של גוגל, דיאן ברייאנט. צילום: BigStock

דיאן בראיינט, מנהלת בכירה בעסקי הענן של גוגל (Google Cloud), שהצטרפה לענקית הטכנולוגיה לאחר ששירתה את אינטל (Intel) במשך 32 שנה, ממשיכה הלאה.

על פי דיווח שפרסם פורצ'ן (Fortune) ביום ג', ברייאנט הצטרפה לענן של גוגל בנובמבר 2017 כמנהלת תפעול ראשית. היא הגיעה לגוגל אחרי שהובילה את תחום הדטה סנטר של אינטל.

"אנחנו יכולים לאשר כי דיאן בראיינט כבר לא עם גוגל. אנו אסירי תודה על התרומות שעשתה בגוגל ומאחלים לה את הטוב ביותר בהתקדמות הבאה שלה", אמר דובר גוגל בהצהרה.

בראיינט סיימה את משרתה באינטל במהלך כהונתו של בריאן קרזניץ' כמנכ"ל ענקית השבבים. קרזניץ' "התפוטר" בחודש שעבר, אחרי טענות שקיים יחסים לא קבילים אך בהסכמה עם עובדת החברה. כרגע ממלא את תפקידו סמנכ"ל הכספים של החברה, רוברט סוואן.

כשעזבה את אינטל קיבלה בראיינט "תשלום היפרדות" (separation payment) בגובה 4.5 מיליון דולר.

"בניהולה של מנכ"לית ענן גוגל, דיאן גרין, ענקית החיפוש מנסה להוכיח שיש לה מה שנדרש בכדי למכור שירותי מחשוב ענן לעסקים הגדולים", דיווח הביזנס אינסיידר (Business Insider) והבהיר שעל אף שהסיבה לעזיבתה המאוד מהירה של ברייאנט לא נודעה, "אינטל מחפשת תחליף לקרזניץ' – וייתכן שברייאנט נלקחת בחשבון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים