גארדיאן אופטיקל טקנולוג'יז גייסה 3.1 מיליון דולר נוספים

החברה מפתחת סנסור אופטי להבנת הנעשה בתוך רכבים אוטונומיים כך שיהיו מודעים לנוסעים ● גייסה בשני סבבי גיוס קודמים 5.5 מיליון דולר ● מחפשת פיזיקאים ומנתחי אלגוריתמים

רכב אוטומטי. צילום אילוסטרציה: BigStock

גארדיאן אופטיקל טקנולוג'יז השלימה בימים אלו סבב גיוס נוסף בסך כולל של 3.1 מיליון דולר. הגיוס הנוכחי מצטרף לשני סבבי גיוס קודמים, במסגרתם גויסו 5.5 מיליון דולר.

החברה מפתחת סנסור אופטי להבנת הנעשה בפנים הרכב שוק ייחודי בתעשיית הרכב האוטונומי הנקרא- Passenger Aware Vehicle. מדובר בתחום המהווה מהפכה תודעתית ועסקית של ממש, שמאפשרת תמיכה במציאות מסחרית חדשה במסגרתה רכבים אוטונומיים יהיו מודעים לנוסעים שבתוכם ויחליפו החלטות שמקבל היום נהג לגבי אלו שחולקים עימם את תא הנוסעים.

גיל דותן, מנכ"ל גארדיאן. צילום: יח"צ

גיל דותן, מנכ"ל גארדיאן. צילום: יח"צ

מגייסת פיזיקאים ומנתחי אלגוריתמים

גיל דותן, מנכ"ל החברה, אמר כי "הבנה איכותית של הנעשה בתוך הרכב וניתוח תבונתי של כל המידע שנאסף בו בכל רגע נתון תאפשר לנו מיצוי טוב יותר של הפוטנציאל העסקי".

לדבריו, "הערך מגיע הן ברמת הרכב הבודד ומערכות הבטיחות והנוחות שבו והן ברמת ניהול ציי רכב באמצעות חברות השכרת רכב, תחנות מוניות וכו. העובדה שאנחנו מפתחים מערכת סקיילבילית שיכולה להשתדרג ולהציע תגובה מהירה לצרכים המשתנים של השוק היא מה שעושה את הפתרון של גארדיאן לכל כך אטרקטיבי".

הכסף שגויס בסבב זה מאפשר לחברה בין השאר לעמוד ביעדים העסקיים שכבר הבשילו, בהם פרויקט עם מעבדת החדשנות של יצרנית הרכב סקודה (Skoda). כיום מעסיקה החברה 18 עובדים והיא מתכוונת להגדיל את מצבת כח האדם שלה בכ-15 אנשי צוות נוספים. גארדיאן מגייסת כעת בעיקר פיזיקאים ומנתחי אלגוריתמים.

בחודשים הקרובים תעבור החברה למשרדיה החדשים במגדלי אלון שברחוב יגאל אלון בתל אביב. השוק שבו פועלת החברה מתפתח בקצב מהיר ובנפח גדול, כשתחום ה- Passenger Aware Vehicle מצוי יחסית בראשיתו.

העובדה כי בשלב זה ניתן רק להעריך את מכלול הצרכים העתידיים עבור שוק זה, היא יתרון עצום עבור גרדיאן שכבר היום מסוגלת לספק מענה מתוחכם למורכבות שמתפתחת עם התקדמות הפעילות בעולם הרכב האוטונומי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים