כשהפדגוגיה והטכנולוגיה נפגשו בדימונה

מורות ומורים לאנגלית בבתי הספר היסודיים בעיר קיבלו מחשבים ניידים במסגרת התכנית החדשה "מחשב נייד לכל מורה לאנגלית” של קרן אתנה

27/06/2018 13:42

מורות ומורים לאנגלית בבתי הספר היסודיים בדימונה קיבלו בימים אלו מחשבים ניידים במסגרת התכנית "מחשב נייד לכל מורה לאנגלית" של קרן אתנה. בנוסף למחשב הנייד יקבלו המורים והמורות הדרכה מקצועית של 120 שעות. המחשבים יאפשרו למורים לאנגלית לשלב את הפדגוגיה עם הטכנולוגיה המתקדמת ובכך להעלות את הרמה המקצועית ולקדם את הוראת האנגלית. טקס ההשקה של חלוקת המחשבים נערך בספריה העירונית בעיר.

מבדיקת נתוני שביעות רצון המורים המשתתפים בתכנית עולה כי חלה עלייה משמעותית ברמת הקשב בכיתות ובהעשרת המורים במקורות מידע חדשים בסביבה מתוקשבת וביכולת הקנייתם לתלמידים.

מועצות אזוריות נוספות ממתינות לתרומות

התכנית מתבצעת בשיתוף עם ד"ר ציונה לוי, המפמ"רית לאנגלית במשרד החינוך ורוני דיין, מנהל אגף טכנולוגיות מידע במשרד החינוך. במהלך 2018 יתקיים פיילוט ראשון עם כ-100 מורות ומורים לאנגלית בלוד וברמלה ובהמשך יצטרפו מורות ומורים לאנגלית מרשויות מקומיות נוספות.

חלוקת המחשבים הניידים למורים לאנגלית התאפשרה בזכות תרומתם של קרן אתנה ושותפיה: הקרן לקידום מקצועי של הסתדרות המורים, בנק מסד, משרד החינוך, קרן וולפסון ועיריית דימונה.

הודות לתכניותיה של הקרן, כבר למעלה מ–18 אלף מורות, מורים וגננות ב-1,471 בתי ספר וגנים ב-129 רשויות מקומיות, ומעל 400 אלף תלמידים, נהנים, לדברי הקרן, מהשיפור ברמת הלימודים. ערים ומועצות אזוריות נוספות ממתינות לתרומות כדי להכניס את התכנית לבתי הספר שלהן ולהעצים את המורים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים