גוגל מתגייסת לעזרת המורים במאבק למניעת העתקות תלמידים במבחנים

החברה השיקה כלי חדש במסגרת 'חדר הלימוד של גוגל'' המונע מתלמידים לגלוש באינטרנט על מנת לחפש תשובות לשאלות במהלך מבחנים

26/06/2018 13:41
"65% מהמקצועות לא יהיו קיימים בעוד 12 שנים". צילום: BigStock

גוגל (Google) הודיעה היום (ג') על השקת פיצ'רים חדשים בפלטפורמת חדר הלימוד שלה (Google Classroom) המיועדים לאנשי הוראה וחינוך בבתי ספר ובמוסדות להשכלה גבוהה.

בין הפיצירים החדשים נמנית אפשרות לנעילת המסך של התלמידים במהלך המבחנים עד לסיומם ופתרון כל השאלות. הנעילה נועדה למנוע מתלמידים לעבור במהלך מבחן בין דפים שונים על מסך המחשב, ובכך לחסום בפניהם את האפשרות לגלוש באינטרנט ולחפש תשובות לשאלות המבחן ולהעתיק את תשובותיהם מהרשת.

פיצ'ר נוסף מאפשר להורים ולמורים שליטה ובקרה על המכשירים האלקטרוניים של התלמידים, כולל אפשרות להגבלת זמני השימוש בהם לאחר סיום שעות הלימודים.

;

חדר הלימוד של גוגל 

עוד פיצ'ר חדש שהושק מאפשר למורים לארגן את חומרי הלימוד שלהם בקטגוריות נושאים שונות לנוחיותם ולקבץ אותם תחת מודלים מובנים. כמו כן, המורים יכולים לתקשר עם התלמידים, ההורים ועמיתיהם על גבי הפלטפורמה אונליין. כלי אחר לנוחיותם של המורים מאפשר להם לעקוב אחר התקדמות התלמידים ונתוניהם הלימודיים ב-"מרכז למורה" שקיים במערכת.

חדר הלימוד של גוגל הושק בראשונה במהלך 2014 ונועד לסייע למורים ואנשי חינוך באשר הם לייעל את הליך ההוראה. בין השאר מאפשרת הפלטפורמה לאנשי החינוך ליצור, להפיץ ולבדוק מבחנים ומטלות בית שונות בצורה נוחה ומהירה אונליין. ההתנהלות כולה נעשית באמצעות חיבור לחשבון גוגל רגיל והיא מוצעת למשתמשים בחינם, כאשר לכל מטלה שממלא כל תלמיד יש לינק נפרד. כל זאת, ללא כל צורך בשימוש כלשהו בניירות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים