בואו לגלות איך תיראו כשתהיו זקנים

קוויז מאפשר לכם באמצעות משחק לייצר על הפנים הדמיות ולגלות איך הייתם נראים בתמונה משנות ה-60' ואיך הייתם נראים אם הייתם נולדים מהמין השני ● המשחק הישראלי שכבש את מדינות ערב

מבט לעתיד. צילום: מתוך אתר החברה.

אתר משחקים ישראלי הפועל מבני ברק הפך ללהיט בקרב מיליוני חובבי הז'אנר בעולם הערבי.

קוויז (Kueez) הוא אתר שהוקם לפני שנתיים כשהמודל העסקי שלה מבוסס על פרסום. האתר מציע חוויות אישיות משעשעות ומאפשר לגולשים לעצב את פניהם במגוון של משחקים. כך למשל, ניתן לייצר הדמיות על פני השחקן כדי לגלות איך ייראה כמבוגר, איך היה נראה בתמונה משנות ה-60', לגלות לאיזו חיה הוא דומה כשהוא מחייך, איך היה נראה אם היה נולד מהמין השני ועוד.

החברה הוקמה על ידי אורי מנדי, אור כצנלסון ודניאל טוני. היא פועלת ממשרדים בבני ברק ומעסיקה 10 עובדים. האתר פועל ב-27 שפות שונות, בהן גם ערבית, קוריאנית, טורקית, יוונית, ספרדית, יפנית, סינית ועוד.

"בארצות ערב משחקים באתר שלנו מיליוני משתמשים"

לדברי מנדי, "לכל תוכן משתמשים בטכנולוגיה אחרת ולכל משחק משתמשת התוכנה בתכנים מסוימים מנתונים שהיא אוספת מהרשת כמו תאריכי לידה, קשר עם חברים, עיבוד תמונה וכדומה. המשחקים באתר מייצרים את ההדמיות על תמונות מפרופיל הפייסבוק (Facebook). לאחר המשחק מוצע לשחקן לשתף את ההדמיה בחשבון שלו כדי להלהיב את חבריו בתוצאה וכך גדלה החשיפה הוויראלית".

מנדי הוסיף כי "לפי הנתונים שיש לנו ראינו שבארצות ערב משחקים באתר שלנו מיליוני משתמשים. בטורקיה, מצרים, ערב הסעודית, מרוקו, אלג'יריה, ירדן, לבנון וגם עזה – השתמשו באתר 9 מיליון משתמשים מבלי לדעת שמדובר באתר ישראלי. התגובות שאנחנו מקבלים מהשכנים מעבר לגבול מלמדות אותנו שהמשותף רב מהמפריד ולכולנו סקרנות, תחומי עניין וחוש הומור די דומים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים