"בניית החברה מחדש בחודשים האחרונים עזרה למינוף הרווחים ב-7%"

אמר הנרי רישארד, סגן נשיא עולמי למכירות בנט-אפ ● ספקית האחסון דיווחה באחרונה על רווח נקי של 5.9 מיליארד דולר בשנת הכספים 2018

הנרי רישארד, סגן נשיא עולמי למכירות, נט-אפ. צילום: ניב קנטור

"אנחנו ספקית האחסון היחידה אשר חברה לשלוש ספקיות הענן הגדולות: AWS של אמזון (Amazon), פלטפורמת הענן Azure של מיקרוסופט (Microsoft) ו-Google Cloud של גוגל (Google)", כך אמר הנרי רישארד, סגן נשיא עולמי למכירות בנט-אפ (NetApp).

רישארד דיבר בפתח של מפגש פורום השותפים הבכירים של החברה, שנערך באחרונה בסביליה שבספרד. "העובדה ששלוש ענקיות הענן בחרו בנו היא הבעת אמון בשינוי הנוכחי שעברה נט-אפ. כעת, החברה ממוקמת בעמדה ייחודית כדי למנף תמיכה זו", אמר.

לדבריו, "נט-אפ השיגה מומנטום בלתי מתפשר בעודה נכנסת לשנה הכספית החדשה שלה. הבנייה מחדש של החברה בחודשים האחרונים עזרה לה למנף את הרווחים שלה ב-7% בשנה הפיננסית החולפת ולהגיע לשוק עם המוצרים והשירותים בצורה מהירה יותר".

ספקית האחסון דיווחה באחרונה על רווח נקי של 5.9 מיליארד דולר בשנת הכספים 2018. לדברי רישארד "בשנת הכספים 2019 אנו ממשיכים להשתנות ולשנות את השוק. אנו ממשיכים להיות ממוצבים בעמדה חשובה בשוק. אנו גם מכירים בכך שעדיין ישנה עבודה רבה אותה אנו צריכים לעשות בתחומים רבים, כמו לפשט את הדרך שבה אנו עושים עסקים. אני גם רוצה להתחייב בפניכם כי אנו מבינים את הצורך לענות על האתגרים הקיימים".

עוד הוא אמר כי "ערכנו התאמה בחברה סביב ההזדמנויות שראינו עם התמקדות בצמיחה בסל הפתרונות שלנו. אני חושב שההתאמה הזו, בין כל הפונקציות שאנו מספקים מתבטאת במיטבה בחברה זה זמן רב".

"חלק מהדברים שאנו מדברים עליהם יהפכו למציאות"

רישארד הוסיף כי "החברה נדרשה לערוך את עצמה מחדש ולהתאים עצמה בצורה טובה יותר לשוק על מנת לנצל הזדמנויות חדשות, במיוחד בעולם של תשתיות שלובות והדוקות באופן עמוק, HCI. שינוי זה כלל בניית יחידות עסקיות חדשות לצד התאמה של העלויות המבניות".

בעולם האחסון מבוסס הפלאש (Flash), אמר, "המטרה שלנו היא פשוטה: אנו רוצים להיות מספר 1 בעולם. צברנו הישגים כבר שמונה רבעונים בעקביות. בתחום ה-Flash, אנו מובילים בתעשייה, והמספרים תומכים בקביעה זאת". הוא הוסיף כי החברה בכוונת החברה גם לחזק את עסקי ה-OEM שלה וכי היא תמשיך להיות חברה המונעת בבסיסה על ידי שותפים.

"העולם מבין מהר שזוהי נט-אפ שונה מאוד", סיכם רישארד. "אנו נכנסים לשנת הכספים הבאה עם הביטחון והמומנטום, אבל גם עם ענווה וצניעות. אני מאמין שנבנה על ההצלחה של שנת 2018 ושחלק מהדברים שאנו מדברים עליהם יהפכו למציאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים