סקר: יותר הורים מרשים לילדים לקחת סמארטפון לחו"ל

70% מהורים לילדים בגילאי 18-6 הביעו נכונות לאפשר לילדיהם לקחת עימם את הסלולרי בעת נסיעה משפחתית לחו"ל, כשהגיל שבו הנוהג מתחיל הוא 6, אך השכיח יותר לבחירה הוא 10 - כך עולה מסקר שערכה פלאפון

לראות את מגדל אייפל או לעשות סלפי באייפל? יותר ילדים עם ניידים בחו"ל. צילום: BigStock

מסקר שערכה פלאפון לקראת חופשת הקיץ, באמצעות Ipsos, עולה כי גילם של הילדים שהוריהם מאפשרים להם לקחת עמם את מכשיר הסלולר שלהם לנסיעה לחו"ל הולך ויורד, וכיום 44% מההורים לילדים בגילאי 6-10 הביעו נכונות לאפשר לילדיהם לקחת עמם את המכשיר הסלולרי בעת נסיעה משפחתית לחו"ל. מתוכם, 7% יתירו זאת כבר בגיל 6, 16% – בגיל 10, ו-10% – בגיל 9. מנתוני הסקר עלה גם כי 70% מההורים לילדים בגילאי 18-6 הביעו נכונות בינונית ומעלה לאפשר לילדיהם לקחת עימם את המכשיר הסלולרי.

בפלאפון מדווחים על עלייה משמעותית של 18% ברכישות חבילות חו"ל, שנרשמו בחברה בשנה החולפת. הזמן הממוצע לחופשה היה כשבוע, בדומה לשנה שלפני כן. עוד מציינת החברה, כי מגמת העלייה ממשיכה כל העת, וכי מאי האחרון היה חודש שובר שיאים מבחינת רכישת חבילות חו"ל. במהלך חודש זה נרשם זינוק של 78% בהצטיידות בחבילות, זאת בהשוואה לחודש המקביל ב-2017. נתון מפתיע לא פחות הוא שבמאי האחרון נרכשו 13% יותר חבילות מבחודש מרץ השנה, שבו התחילה חופשת הפסח, ו-31% יותר לעומת חודש אפריל.

הגיל ירד – נפחי הגלישה עלו

כמענה לשינויים בנסיעות לחו"ל של הישראלים, הודיעה חברת הסלולר על הרחבת נפחי הגלישה בחבילות חו"ל, על תוספות למגוון חבילות המשפחה, שמאפשרות לבצע אופטימיזציה והתאמה אישית לכל בני המשפחה, בהתאם לתקציב ולשימושים (למשל, בחירת חבילת ראשית ואליה לצרף חבילה נוספת של 3 ג'יגה בייט ו-50 דקות והודעות, תמורת 89 שקלים, או 1 ג'יגה-בייט תמורת 49 שקלים), ושדרוג "החבילה המושלמת", המאפשרת גלישה ללא הגבלה באפליקציות כמו פייסבוק (Facebook), ווטסאפ (WhatsApp), אינסטגרם (Instagram), ווייז (Waze), גוגל מפות (Google Maps), סנאפצ'ט (Snapchat), וגם Tripadvisor, נוסף על חבילת גלישה של 10 ג'יגה-בייט ו-250 דקות שיחה והודעות SMS (ב-259 שקלים באתר ו-279 שקלים באמצעות נציג).

אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון, אמר כי "אנו עדים לכך שמגמת העלייה בטיסות של הישראלים לחו"ל ממשיכה גם ב-2018, אבל מעבר לכך נראה כי היא לא רק גדלה כמותית אלא גם מתרחבת קלנדרית. אם בעבר היינו מרגישים את שיא התיירות היוצאת בחודשי יולי-אוגוסט אז כיום, בעולם 'השמיים הפותחים', חופשות הקיץ מתחילות כבר במאי".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים