הסטארט-אפ המוסיקלי ג'ויטונס השלים גיוס של 10 מיליון דולר

החברה הישראלית מוכרת בזכות Simply Piano שלה, שהיא האפליקציה המובילה בעולם ללימוד נגינה בפסנתר, עם מעל 10 מיליון הורדות, כשבמשרדיה בתל אביב מועסק לטענתה צוות מצומצם ומובחר של מפתחים, מעצבים מוסיקאים ואנשי חינוך

מוצר מוסיקלי ללימוד נגינה על פסנתר של ג'ויטונס. צילום: עמרי שפירא

הסטארט-אפ המוסיקלי ג'ויטונס (JoyTunes) השלים גיוס של 10 מיליון דולר. לחברה שתי אפליקציות מרכזיות, כשהמובילה ביניהן – Simply Piano – היא אפליקציית הדגל של החברה שנחשבת כיישום המוביל בעולם ללימוד נגינה בפסנתר, עם מעל 10 מיליון הורדות של משתמשים מכל רחבי תבל. היא נבחרה כ-Best App על ידי גוגל (Google) ואפל (Apple).

האפליקציה השנייה היא Piano Maestro, המיועדת למורים לנגינה בפסנתר, ומשמשת כ-10% מהמורים לפסנתר בארה"ב על בסיס שבועי.

הטכנולוגיה הייחודית של ג'ויטונס מתבססת על מנוע MusicSense, המזהה את הנגינה של המשתמש בזמן אמת, ומתאים את תגובת היישום לקצב ההתקדמות באופן אישי.

צוות ג'ויטונס. צילום: עמרי שפירא

צוות ג'ויטונס. צילום: עמרי שפירא

לדברי יובל קמינקא, מנכ"ל וממייסדי ג'ויטונס: "אנו סטארט-אפ מוסיקלי שנוגע בחיים של אנשים ועושה טוב בעולם באמצעות מוסיקה. הגיוס הנוכחי יאפשר לנו לעבוד במכפלות ויחד עם זאת חשוב לנו לשמור על הצביון שהוביל אותנו להצלחה יוצאת הדופן. למרות היכולת הכלכלית שלנו לגייס עשרות רבות של עובדים, אנו מבינים שאחד ממרכיבי המפתח להצלחה שלנו הוא הצוות המיוחד והמדויק שלנו, ולכן מגייסים רק את הטובים ביותר שיצטרפו אלינו למסע".

בין המשקיעים שהשתתפו בגיוס ניתן למצוא את קרן הצמיחה Insight Venture Partners, מהגדולות בארה"ב, שהשקיעה עד היום בחברות כמו Udemy, וויקס (Wix) וטוויטר (Twitter). קרן Aleph, שלקחה חלק גם בגיוסים הקודמים של החברה, וקרן Genesis Partners. להשקעה הצטרף גם מנכ"ל Yelp, בעצמו משתמש נלהב של מוצרי החברה. עד היום גייסה החברה בסך הכל 17 מיליון דולר.

ג'ויטונס נוסדה על ידי רועי איציקובסקי והאחים יובל ויגאל קמינקא. כיום מונה החברה 26 עובדים, ביניהם מפתחים, מעצבים מוסיקאים ואנשי חינוך. החברה ממוקמת בתל אביב ולאחרונה שכרה משרדים נוספים בעיר.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים