אז כמה תעלה לכם החברות בקבוצת הפייסבוק?

ענקית הרשתות החברתיות בודקת, בינתיים במתכונת מצומצמת, תשלום בעבור חברות בקבוצות שפועלות על הפלטפורמה שלה - הכוונה, בהגדרה, לסייע למנהלי ופותחי הקבוצות להשקיע יותר זמן ומשאבים בהעשרתן ובתפעולן

דרך להפיץ הונאה? קבוצות בפייסבוק. אילוסטרציה: BigStock

ייתכן שבקרוב תצטרכו לשלם בעבור חלק מהקבוצות שבהן תרצו להשתתף בפייסבוק (Facebook). הרשת החברתית בוחנת את האפשרות שמנהלי קבוצות, כלומר אלו שאחראים להקמתן ולתפעול שלהן, יוכלו לחייב את אלו שרוצים להשתתף בקבוצה בדמי מנוי. מבחינת פייסבוק מדובר באמצעי שלטענתה יעודד את מנהלי הקבוצות להשקיע יותר זמן ומאמצים בקבוצות שלהם, וכן יאפשר להם לתחזק אותן.

מדובר עדיין בניסוי מצומצם בהיקפו מבחינת פייסבוק, אבל מי שכבר נכלל בו יכול להגדיר דף כניסה ראשי שבו, מעבר לאלמנטים גרפיים, ניתן לספר מהן הסיבות שבזכותן כדאי למשתמש לשלם את דמי המנוי המבוקשים. לחיצה על כל אפשרות מובילה לעמוד עם הסבר רחב יותר.

המשתמשים יוכלו לנהל את המנויים שלהם דרך אפליקציית פייסבוק לאנדרואיד ול-iOS, ולפי החברה, ניתן יהיה לבטל את המנוי בכל עת שרוצים.

המטרה של פייסבוק היא לעודד קבוצות מקצועיות שמספקות עזרה ותמיכה, כמו גם קבוצות שמספקות תכנים לימודיים, והמטרה היא לעזור ליצורים מובילי דרך, להגדרתה של החברה, ליצור ולהנגיש תכנים עם אפשרות לממן את העבודה שהם משקיעים בקבוצות.

לא ברור בדיוק עדיין כיצד הקבוצות בתשלום יתנהלו באופן שוטף, ומה יהיה מתח הרווחים להם יזכו מנהלי הקבוצות מדמי המנוי שייגבו בעבורם בפועל באמצעות פייסבוק. בכל מקרה, כאמור, מדובר כרגע בניסוי שמוגדר כמצומצם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים