האפליקציה שתגרום לילדיכם ללמוד בחופש הגדול בלי להרגיש

"A+ לגדול חכם" משתמשת באלגוריתם שמתאים את רמת הידע הנלמד למשתמשים הצעירים ומשפר את ידיעותיהם בתחומי אנגלית, חשבון ומדעים ● מתאים לגילאי שלוש עד שבע

21/06/2018 10:58

אפליקציה לילדים מאפשרת לחזק את הידע בתחומי המדעים, האנגלית והחשבון במסווה של משחקים וסדרות מצוירות. האפליקציה, "A+ לגדול חכם", מיועדת לגילאי שלוש עד שבע, מתאימה את רמת האתגרים לידע וליכולות של הילדים המשחקים לאחר שההורים מכניסים למערכת פרטי פרופיל כלליים על ילדיהם כמו למשל גיל, תחומי עניין לימודי וכדומה. כמו כן ניתן לבנות מספר פרופילים באפליקציה כדי שכל אחד מילד הבית יוכל ליהנות מהתקדמות בעולמות התוכן השונים בקצב אישי.

כך, למשל, גילאי גן נמוכים יכולים לתרגל פעילויות של ספירה וכתיבת מספרים. גילאי בית ספר יכולים לתרגל פעולות של חיבור וחיסור. התכנים באנגלית מלמדים לזהות את צלילי אותיות ה- ABC והרחבת אוצר המילים. לדברי מפתחי האפליקציה, רכישת השפה מתאימה לכל גיל מאחר ובגיל צעיר המוח אינו מקובע על תבנית שפת האם ומומלץ לנצל זאת לקליטת שפות נוספות.

האפליקציה הושקה רשמית באפריל השנה ועד כה אלפי משתמשים כבר הורידו אותה. נוסף למשחקים האפליקציה מכילה סדרות לימודיות ביניהן "אלפאבלוקס", המלמדת אנגלית בשיטה הפונטית ומעודדת קריאה וכתיבה באנגלית לדוברי עברית. גיבורות הסדרה הן 26 אותיות השפה האנגלית, דמויות קצביות בעלות אופי ייחודי אשר חיות בעולם משלהן.

מטלוויזיה לילדים לאפליקציה לילדים

לדברי גליה חלאוי, מייסדת ומנכ"לית החברה, "הרעיון לאפליקציה נולד מתוך ההבנה שישנו דור חדש שהוא דור דיגיטלי. זהו דור המבלה את רוב זמנו מול המסך. הליך המעבר מהעולם האנלוגי לדיגיטלי בתחומי החינוך הוא איטי מאוד. יש אמנם אתרים ללימוד עצמי בתחומים שונים, אבל הם לא מממשים את הפוטנציאל של המשתמשים. הם מציעים את אותן יכולות לכל הרמות והגילאים ללא כל הבדל או התאמה אישית".

גליה חלאוי, מייסדת ומנכ"לית "A+ לגדול חכם". צילום: אדוארד שטרן

גליה חלאוי, מייסדת ומנכ"לית "A+ לגדול חכם".צילום: אדוארד שטרן

האפליקציה, לדבריה, פותרת סוגיה זו ביכולתה להתאים את רמת התכנים לרמה וליכולות של המשתמשים באמצעות שימוש באלגוריתם. "הפלטפורמה הדיגיטלית מאפשרת למידה באופן בו אלגוריתם מאחורי הקלעים מתאים את יכולות הלמידה לילד שמשחק", אמרה.

חלאוי, ממקימי ערוץ הופ, אומרת כי החברה כולה מורכבת מאנשי עולם תכני הטלוויזיה לילדים. "התאמנו ושידרגנו את מה שעובד בטלוויזיה על הילדים לאפליקציה. ישנם תכנים חינוכיים והמשתמשים לומדים תוך כדי משחק. הכל מותאם לקהל הישראלי".

לדבריה, "אנחנו לא יכולים לעצור את הטכנולוגיה או להעלים לילדים את הטאבלט והסמארטפון, אז כמו שאומרים 'If you can’t beat them – join them'. לכן, ניתן את הכלים הנכונים והתכנים הנכונים שיתנו ערך מוסף למשתמשים. מספיק להתכתב עם האפליקציה עשרים דקות פעמיים בשבוע וזה ייתן לילדים ערך מוסף. לא כל יום וכל הזמן. צריך לתת תוכן שיעניין את הילדים, ועם האפליקציה הזו הילד משחק ולא מרגיש שהוא לומד. מעבר לכך, הערך שנצבר מהשימוש ממשיך גם אחרי, עם הידע שנלמד,גם כשכבר לא יושבים מול המסך".

להורדת האפליקציה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מלי שלום

    שלום לגליה חלאוי, המוח מאחורי האפליקציה. שמי מלי שלום ואני סבתא ל-6 נכדים בגילאים שונים.... בשבוע האחרון צפיתי בתכנית עם מיכל צפיר בה הצגת את האפליקציה על כל מעלותיה ואפשרויות ההפעלה.... אהבתי, יחד עם זאת אמרת בתכנית שהאפליקציה היא חינמית, נכון, היא חינמית לחודש בלבד, ניסיון, ולאחר מכן תבוא גבייה של 13.90 ש"ח מחשבון הגוגל. צר לי אך זו הונאה של הציבור, אני העברתי את המידע אודות אפליקציה לכל מכרינו, משפחתי ובכלל ו ציינתי שהאפליקציה היא חינמית כפי שהצגת בתכנית. מאד עצוב שכך משווקים, אני נאלצת לשוב ולהודיע לכל מי שהעברתי ובשמחה אודותיה שהיא לא חינמית ושיעשו את הכדאיות שלהם מול אפליקציות אחרות שנותנות מענה שלא נופל באיכותו מ-A+ ובחינם. אשמח לקבל תגובה לפני שאני מיידעת את מכרי ובכלל, תודה ויום טוב,

  2. דנה

    כל דרך ללמד את הילדים אנגלית היא מבורכת. גם ככל שמתחילים בגיל יותר קטן כך יותר טוב. אפליקציה זה רעיון יפה אבל אולי אפשר לשלב את זה עם עוד דברים כמו למשל משחקים באנגלית שאפשר לשחק עם הילד וסדרות טלויזיה, על מנת שלא יהיה תקוע כל זמן שלומד מול הפלאפון.

אירועים קרובים