בנק הפועלים הטמיע מערכת אחסון של היטאצ'י – במיליונים

המערכת מספקת שירות לכל המערכות הפתוחות בבנק הפועלים ומאפשרת שרידות מרבית במגוון תרחישי קיצון ● הפרויקט בוצע ללא הגירה של מערכות - דבר שמנע השבתה שלהן

מגן מרגלית, מנהל המודרניזציה בבנק הפועלים. צילום: יח"צ

בנק הפועלים סיים בימים אלה פרויקט להטמעת מערכת אחסון לסביבות הייצור של היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברה בת בבעלות היטאצ'י (Hitachi). הפרויקט נמשך כחודשיים והיקפו מוערך במיליוני שקלים.

המערכת שהוטמעה מספקת שירות לכל המערכות הפתוחות בבנק הפועלים ומאפשרת שרידות מרבית במגוון תרחישי קיצון. בהיטאצ'י אומרים שהפרויקט חסך לבנק את הצורך בביצוע הגירת מערכות לבקר אחסון חדש, שימר את ההשקעה במערכות הקיימות, ובוצע בזמן קצר וללא השבתת מערכות.

שי בראונשטיין, מנהל לקוחות בכיר בהיטאצ'י ונטרה. צילום: יח"צ

שי בראונשטיין, מנהל לקוחות בכיר בהיטאצ'י ונטרה. צילום: יח"צ

מערכת האחסון שנרכשה, צוין, היא בעלת יכולת גדילה רב ממדית ועל פי דרישת הלקוח, הניתנת להרחבה לפי דרישה בכל רכיב בנפרד וללא תלות ברכיבי חומרה או תוכנה אחרים.

ירידה של עשרות אחוזים בניצולת המעבדים בבקרי האחסון

פרויקט השדרוג בוצע, כאמור, ללא השבתה, ללא כל הפרעה לפעילות השוטפת של מערכות הבנק ומבלי לפגוע במשתמשים בהן. לאורך התהליך ולאחריו ביצעו אנשי הבנק והיטאצ'י בדיקות ביצועים רבות, במטרה לוודא את תקינות המערכות ולאמוד את השיפור לאחר ההטמעה. התוצאה היא ירידה של עשרות אחוזים בניצולת המעבדים בבקרי האחסון. במקרה של כשל בבקר מסוים, בקר נוסף יהיה מסוגל להמשיך לעבוד ולספק שירות, תוך התמודדות עם עומס העבודה המלא.

מגן מרגלית, מנהל מחלקת תשתיות מרכזיות בבנק הפועלים, אמר כי "הבנק והיטאצ'י מקיימים מערכת יחסים ארוכת שנים, ובחרנו פעם נוספת בפתרונות הטכנולוגיים שלה, כדי לענות על הצרכים שלנו".

שי בראונשטיין, מנהל לקוחות בכיר בהיטאצ'י ונטרה, ציין ש-"מדובר בפרויקט שדרוג ייחודי וראשון מסוגו. השדרוג בוצע ללא השבתה של מערכות והוא חלק מהיותו של הבנק בחזית הטכנולוגיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים