ברכה לפלי הנמר

אברהם מינס מספר על פלי הנמר שהוא מכיר - יזם ובעל מידות טובות ובעיקר בן אדם, בברכה מיוחדת ליום הולדתו ה-70

13/06/2018 13:58
אברהם מינס. צילום: כפיר זיו

פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, הוא לא רק ידידי הטוב. הוא גם אחי היקר.

כן, פלי ואני אחים – סקופ עולמי. נכון, אנחנו לא דומים חיצונית, אבל אנחנו אחים – בפנימיות וברוחניות שלנו. רוצים הוכחה? בבקשה: באחת הפעמים, פלי הגיע למקום עבודתי והמאבטח בכניסה אמר לו – נכון שאתה אח של אברהם? אתם יודעים מדוע הוא חשב שאנחנו אחים? כי פלי חייך אליו, האיר לו פנים ושאל לשלומו. פלי התייחס אליו כמו אל בן אדם ולא כמו אל אבן, בדיוק כמו שאני מתייחס אליו – ובעצם אל כל אדם. זה כל הסיפור של פלי – הוא בן אדם.

קצת נוסטלגיה: ביום שבת קודש, תשעה באב תש"ז, נולד ישראל (לימים פלי הנמר) הקטן, שבמעמד ברית המילה בירכו אותו: "ישראל אשר בך אתפאר. זה הקטן גדול יהיה".

השם ישראל הוא שם שמציין עוצמה וגדולה. יעקב אבינו קיבל את השם הזה אחרי שהוכיח שהוא יכול להתמודד עם אנשים. גם ישראל-פלי שלנו מוכיח כבר עשרות שנים שהאומנות שלו היא עבודה עם ולמען אנשים.

פלי נולד בחודש אב, שמזלו הוא אריה. הכוח של האריה מופנה לטריפת הנחשלים בעדר. הנמר, לעומתו, כוחו מתבטא ביכולת שלו לגרום לנו לנקות מעל השטח את כל אותם הדברים שמפריעים לנו להתרענן ולחדש כוחות. זהו פלי הנמר במיטבו.

פלי הנמר - נמרץ, מתמיד ורעיונר בן 70. מזל טוב!

פלי הנמר – נמרץ, מתמיד ורעיונר בן 70. מזל טוב!

ידוע שלכל אדם יש שתי מערכות יחסים: בין אדם למקום ובין אדם לחברו. אני לא יודע איך ה-"בין אדם למקום" של פלי, זה הסוד שלו עם הקב"ה, אבל על ה-"בין אדם לחברו" שלו אני יכול להעיד. מאז שזכיתי להכירו, הוא עקבי במידות הטובות שלו. תמיד מאיר פנים, תמיד מוכן לעזור, תמיד מפרגן, תמיד מוכן לתרום מהונו ומזמנו, וכל זאת בענווה מופלגת וללא שום התנשאות.

פלי, ליבי זועק לומר לך "תודה רבה" אבל מהפה יוצא לי "פלי הנמר". תקלה? לא ולא – פי וליבי שווים, כי בגימטריה, "פלי הנמר" ו-"תודה" זה בדיוק אותו הערך – 415.

אסיים בברכה מעומק הלב: פלי, אחי ורעי, היית ונשארת צעיר ונמרץ. אני מאחל לך שתזכה ב-50 השנים הבאות עליך לטובה לעלות מעלה מעלה, בעשייה מבורכת, יזמית ויצירתית. שתמשיך לפעול למען הקהילה ולמען אנשים, מתוך בריאות איתנה וצלילות הדעת. יהי רצון שהקב"ה ימלא את כל משאלות ליבך לטובה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שם*

    מזל טוב לפלי הנמר, מצטרפת לכל מילה של אברהם ומאחלת לפלי המון שנים של בריאות, אושר,עשייה והגשמה עצמית. תמשיך בפעילות המבורכת למען קהילת המחשבים ולמען האנשים בכלל ותרווה נחת מהמשפחה הפרטית שלך ביחד עם דליה היקרה. אוהבת ומתגעגעת לכל משפחת אנשים ומחשבים. סימונה ברונפמן

אירועים קרובים