חברת אבטחת הסייבר קלארוטי גייסה 60 מיליון דולר

הפלטפורמה של החברה מאפשרת אבטחת סייבר על רשתות תעשייתיות, כולל אלה "הקריטיות ביותר בעולם" ● הסכום שגויס ישמש את החברה על מנת להרחיב את צוותי הפיתוח והשיווק שלה

צוות קלארוטי. צילום: ג'ואי כהן

חברת אבטחת הסייבר קלארוטי הודיעה היום (ב') כי סיימה סבב גיוס B של 60 מיליון דולר. הכסף הגיע מקונסורציום משקיעים, הכולל שורה של חברות תעשייתיות וספקיות מערכות בקרה. עד כה גייסה החברה סך כולל של כ-93 מיליון דולר.

הסבב הנוכחי הובל על ידי Temasek וכלל את Rockwell Automation ,Aster Capital – הממומנת על ידי שניידר אלקטריק (Schneider Electric), כמו גם את Next47, חברת ההשקעות של סימנס (Siemens), אנוויז'ן ונצ'רס וטפקן ונצ'רס. גם המשקיעים המקוריים בקלארוטי – Team8 ,Bessemer Venture Partners ,Innovation Endeavors ,ICV ו-Mitsui – השתתפו בסבב זה.

נראה שבקלארוטי עומדים לחפש עוד עובדים, שכן מהחברה נמסר שהכסף שגויס ישמש אותה להגדלת צוות הפיתוח ולהרחבת מערך השיווק שלה.

אבטחת סייבר עבור רשתות תעשייתיות

קלארוטי נוסדה ב-2014 ובראשה עומד המנכ"ל, אמיר זילברשטיין. החברה היא חלק מקבוצת חברות הסייבר הישראלית Team8, ועוסקת באבטחת סייבר עבור רשתות תעשייתיות (ICS ו-SCADA), שמפעילות בין היתר תשתיות קריטיות. בקלארוטי אומרים שהפלטפורמה שלהם מאפשרת הבנה ותחקור של כלל הרכיבים במערכות הבקרה התעשייתיות וכן של תעבורת התקשורת ביניהם, תוך תמיכה בציוד של יצרנים שונים ובהבנת הפרוטוקולים שלהם. הפלטפורמה מספקת התראות בזמן אמת על התקפות סייבר וכן מפני שיבושים בהליכי העבודה התקינים ברשתות הייצור.

לצד הודעת הגיוס, דיווחה קלארוטי על צמיחה של 300% בהזמנות ובבסיס הלקוחות שלה בשנה האחרונה. על לקוחות החברה נמנות חברות גדולות ממגזרים שונים, בהם שירותי חשמל, נפט וגז, כימיקלים, מים, ייצור, מזון ומשקאות, כרייה ונדל"ן.

זילברשטיין אמר כי "הגיוס מבטא את התמיכה המובהקת בטכנולוגיה של קלארוטי ואת ההתקדמות שעשה הצוות שלנו. משימתנו היא להגן על הרשתות הקריטיות ביותר בעולם, והפלטפורמה שלנו מספקת ללקוחות את היכולות שהם צריכים כדי לבצע בהצלחה את המשימה החיונית הזו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים