קלאב הוטל אילת: אנחנו נשארים בארץ

במקום חופשה מתוכננת בטורקיה, אשר כוללת אזהרת מסע והרבה חששות - חופשה מפנקת במלון קלאב הוטל אילת ● המלון הדרומי הוותיק עבר מתיחת פנים ומציע חופשה מפנקת בהיי-סטייל

07/06/2018 14:30
HiTechStyle

ביג בן פלד, מקבוצת אנשים ומחשבים, ארז את חברתו ויחדיו הדרימו למלון קלאב הוטל אילת. את החופשה המתוכננת לטורקיה הם כבר הבינו ש"זה לא הזמן" להוציא אל הפועל, ואילת היא הדבר הכי קרוב שיש בארץ לאווירה של חו"ל. ביג בן אף ניצל את השהות על מנת לבחון את אופציות האירוח של כנסים ואירועים, שאותן יש לעיר הדרומית להציע.

קלאב הוטל אילת מראה מהאוויר. צילום: קלאב הוטל אילת

קלאב הוטל אילת מראה מהאוויר. צילום: קלאב הוטל אילת

בן מדווח: "במרחק הליכה משדה התעופה שוכן מלון קלאב הוטל, המציע סוויטות נקיות, מרווחות ופונקציונליות עם מרפסת בעיצוב ימאי, בהמשך לקו העיצובי של לובי המלון עם סירה גדולה וכורסאות מרווחות צבעוניות.

קלאב הוטל אילת. מספר בריכות שונות וייחודיות. צילום: קלאב הוטל אילת

קלאב הוטל אילת. מספר בריכות שונות וייחודיות. צילום: קלאב הוטל אילת

המלון במרחק הליכה לסתלבט על המים, שם העברנו את אחד הימים, ונמצא גם ליד החוף של מוש, שבו העברנו להנאתנו הרבה את היום השני. החופשה הזוגית שלנו לא כללה ילדים, ולכן לא נזקקנו לבריכת המלון. לחובבי הבריכות והורי הילדים בגילאים השונים, המלון מציע שלוש בריכות שונות עם אטמוספרה משתנה מהאחת לשנייה. גם חדר האוכל מציע מגוון של מאכלים המאורגנים לפי מדינות המוצא. בזכות השפע הצלחנו למצוא לנו ארוחות בריאות ומגוונות. ואם אתם דואגים, יש גם שפע מאפים, עוגות, וופל בלגי ועוד מכל טוב.

המלון מכיל את מתקני הספא ואת חדר הכושר הגדול והאיכותי ביותר באילת, וזה ניכר. גם בהשוואה לכמה אחרים שביקרנו בהם, הייתה לנו חוויה מופלאה ומומלץ לכולכם ליהנות מההזדמנות להמשיך להתאמן בחדר הכושר המרווח ולהשתחרר בעיסוי מפנק, סאונות, בריכות וג'קוזי.

בזמן שהותנו התארחה במלון חברת טבע. המקום היה ערוך למופת לקבלתם – החל ממיתוג, שהתפרס לאורך המלון, במעליות ובמסכים, ועד שלל פעילויות הכוללות אירובי בבריכה, סרטים ושלל פעילויות לילדים ולמבוגרים. באחד הסיורים במלון, התרשמנו מאולמות כנסים שיכולים להכיל עד 1,000 איש, ומאזורים שימושיים נוספים, שיאפשרו לשלב גם business וגם pleasure. כנראה שכך חשבה גם חברת "טבע", כשהזמינה אמן אורח למלון קלאב הוטל אילת. המרפסת המקסימה שהייתה לנו בחדר השקיפה על הבריכה והבמה שבה רקדו לשיריו של עומר אדם. אילת הפתיעה אותנו לטובה ואנחנו מחכים לחזור בהקדם לחופשה הבאה".

קלאב הוטל – הדור החדש

ממלון למשפחות שקפא על שמריו בשלהי הניינטיז – למלון מודרני ומפנק בהיי-סטייל: בקלאב הוטל אילת החליטו להיאבק בתדמית הבעייתית שדבקה במלון לאורך שנים, תודות להסכמים כובלים וארוכי טווח מול שוכרי יחידות הנופש, ולאחר שיפוץ בעשרות מיליוני שקלים יצאו במיתוג מחדש. "קלאב הוטל" – אאוט; "קלאב הוטל אילת – ריזורט כנסים וספא" – אין!

הבעלים, משה בובליל, מספר שהחליט "להפוך את המלון לאחד מבתי המלון המובילים באילת".

מראה בלילה. צילום: קלאב הוטל אילת.

מראה בלילה. צילום: קלאב הוטל אילת.

עלות שיפוץ המלון נאמדה בכ־50 מיליון שקל, שהושקעו בעיקר בשיפוץ מתחם האירועים ובשיפוץ החדרים. המלון, הממוקם בכניסה לעיר, משתרע על פני 30 דונם וכולל לא פחות מ-700 סוויטות. רוב החדרים שודרגו לרצפת פרקט, המטבחונים וחדרי האמבט שופצו, והריהוט הוחלף, כולל המיני בר.

במלון יש שתי סוויטות נשיאותיות ענקיות שמשתרעות על פני 200 מ"ר, ומרבית הסוויטות הן בנות שני חדרים, כך שבעבור נופש משפחתי עם ילדים מושגת פרטיות ותחושה של "בית", כאשר הילדים יכולים לישון בחדר נפרד.

ספא המלון שודרג, וכולל 15 חדרי טיפול, לצד חדר כושר של אנרג'י. בנוסף, נבנה חניון מקורה ל-350 מכוניות, כך שכעת יש במלון חניה ל-750 רכבים.

מראה מהאוויר בלילה. צילום: קלאב הוטל אילת.

מראה מהאוויר בלילה. צילום: קלאב הוטל אילת.

קלאב הוטל אילת הוא המלון הגדול במזרח התיכון, ומאפשר להכיל 3,500 איש בבת אחת. כמו כן, לאחר שיפוץ חדר האוכל, אפשר להושיב בו כ-2,000 איש בו-זמנית.

מופעי בידור ושלל פרפראות. צילום: קלאב הוטל אילת.

מופעי בידור ושלל פרפראות. צילום: קלאב הוטל אילת.

על מסעדת המלון מנצח השף דאריו צ'יקיני, המכונה "הקצב מטוסקנה".

המלון השיק מתחם אירועים, בידור ואטרקציות בהשראת עיר האורות לאס וגאס, שכולל מסכים בתוך הבריכות. פארק המים תוכנן מחדש על ידי מתכנני דיסני ארה"ב, והוא כולל שש בריכות ומתחם אירועים ל-3,000 איש.

אתר המלון

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אייל

    המסעדות ממש מעולות. יש מבחר גדול. האוכל בשנים האחרונים השתפר בטירוף. אנחנו יוצאים לחופשה משפחתית בקלאב הוטל פעם בשנה. רצינו לפרגן לאתר אמור קלאב, שנותן לנו את האפשרות והיכולת הכספית בכך שמחיריו זולים בצורה משמעותית ממחירי המלון

אירועים קרובים