גאווה בפייסבוק: שתפו, ספרו, תימכו ועצבו

הרשת החברתית מזמינה את חבריה להביע תמיכה בקהילת הלהט"ב במגוון דרכים שנוצרו במיוחד לרגל אירועי הגאווה

05/06/2018 10:36
פייסבוק למען קהילת הלהט"ב. צילום: פייסבוק

לכבוד אירועי חודש הגאווה משיקה בימים אלה פייסבוק (Facebook) כלים חדשים להבעת תמיכה והזדהות בקהילת הלהט"ב בפלטפורמות השונות שלה: מסנג'ר, אינסטגרם (Instagram) והרשת החברתית עצמה.

בין הכלים שמציעה הרשת החברתית נמנים העלאת פוסטים, סטוריז, תמונות וסרטונים בשילוב אופציות רקעי טקסט ברוח צבעי דגל הגאווה וכן אפקטים, מסגרות ומדבקות המעוצבות גם כן בהתאם. כמו כן, כפי שנעשה גם בשנים קודמות, פייסבוק מזמינה את חבריה לעצב לעצמם מסגרות פרופיל לזמן קצוב המוגדר על ידי המשתמשים באופן אישי ברוח צבעי הדגל.

לעורר השראה. צילום: פייסבוק

לעורר השראה. צילום: פייסבוק

"שתפו את התמיכה שלכם במסנג'ר במהלך חודש הגאווה", קוראים בפייסבוק. "תוכלו להוסיף קצת אהבה לשיחות שלכם באמצעות פילטרים של AR, מסגרות ומדבקות במצלמת מסנג'ר. באפשרותכם להשתמש במצלמה לצילום תמונה או וידאו, להתאים אותה אישית ולאחר מכן לשלוח אותה לחבר או בצ'אט קבוצתי.

דמות מעוררת השראה עבורכם

בנוסף, מזמינה פייסבוק את משתמשיה לעורר השראה בנושא באינסטגרם על ידי אזכור דמות מעוררת השראה באופן אישי. "ציינו מיהו או היא דמות מעוררת השראה עבורכם", נמסר מפייסבוק. "תייגו אותה תחת ההשטאג rolemodel# בסטוריז שלכם ושתפו מדוע היא מעוררת בכם השראה ומהווה דמות לחיקוי".

כמו כן, הרשת החברתית תעלה במהלך חודש יוני סיפורים של בני קהילת הלהט"ב, פירוט בנוגע למציאת אירועים של הקהילה באזור הסמוך למקום מגורי המשתמשים וכן עדכונים ממוזיקאים, מלכ"רים ועוד בעניין .בדף LGBTQ@Facebook.

בחברה אמרו השבוע כי "קהילת הלהט"ב הייתה מאז ומתמיד חלק מפייסבוק. אנחנו יודעים שייצוג וקיומה של קהילה היא חשובה בין אם מדובר בשיתוף תמונות שיכולות לשנות דעות ואת רחשי הלב או על ידי שימוש בכלים הקיימים בפייסבוק כמו קבוצות, כדי למצוא רשת תמיכה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים