NessPRO תשווק ותיישם את מוצרי אטיוניטי בישראל

פתרונותיה של אטיוניטי מטפלים בנתונים הנמצאים במערכות שונות בארגון ובענן, בהן מסדי נתונים, מערכות סאפ, מחסני נתונים, Hadoop, מערכות העברת מסרים בזמן אמת כגון Kafka, וכן במערכות מיינפריים

NessPRO ואטיוניטי

NessPRO תשווק ותיישם בישראל את מוצריה של אטיוניטי, המספקת פתרונות לאינטגרציית נתונים וניהול Big Data. פתרונותיה של אטיוניטי מטפלים בנתונים הנמצאים במערכות שונות בארגון ובענן, בהן מסדי נתונים, מערכות סאפ (SAP), מחסני נתונים, Hadoop, מערכות העברת מסרים בזמן אמת כגון Kafka, וכן במערכות מיינפריים.

"זמינות של נתונים עדכניים היא צורך קריטי של ארגונים רבים על מנת לאפשר שדרוג של ניהול הנתונים ושימוש בפלטפורמות מודרניות למחשוב וניתוח נתונים. הפתרונות של אטיוניטי מבטיחים את זמינות הנתונים בכל עת, כולל העברת Big Data בין דטה סנטרים בתוך הארגון ולענן", אמר איתמר אנקוריון, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברה.

"מוצריה של אטיוניטי מאפשרים ביצוע פרויקטים מהיר ביותר בתחום ה-Big Data, כאשר תוך דקות ספורות ניתן לבצע פרויקט ללא כל ידע בתכנות ובהגדרות מורכבות", אמר נסטור כהן, מנהל תחום ניהול נתונים ב-NessPRO. “כלי הרפליקציה של החברה תומכים במספר גבוה ביותר של מקורות מידע, כאשר אין צורך להיעזר בכלי ETL – דבר המונע טעויות וסיבוכים”.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים