"המענה לעולם החדש: רשתות WAN מנוהלות תוכנה"

כך אמר שלומי אביב, מנהל מכירות אזורי ב-VMware, בכנס שערכה החברה, ופירט כיצד זה מיושם בפועל בארגונים

שלומי אביב, מנהל מכירות אזורי לאגן הים התיכון ומרכז ומזרח אירופה ב-VMware. צילום: לידור עראקי

"ארגונים נדרשים לפעול בסביבות משתנות, עם יכולת העברת יישומים ונתונים מהדטה סנטר הפרטי אל הענן, ומענן אחד למשנהו. הם נדרשים למעין גשר שיספק להם יכולת זו. המענה לכך מתקבל באמצעות קישוריות רשת WAN גמישה ומאובטחת", כך אמר שלומי אביב, מנהל מכירות אזורי לאגן הים התיכון ומרכז ומזרח אירופה ב-VMware.

אביב דיבר במסגרת כנס Transform, Networking and Security שערך הסניף הישראלי של ענקית הווירטואליזציה היום (ג') במלון דניאל בהרצליה, בהפקת אנשים ומחשבים.

לדבריו, "האתגר המרכזי הניצב בפני ארגונים הוא בניית אסטרטגיה מרובת ענן, שבמסגרתה חלק ממערך המחשוב הארגוני וחלק מהיישומים נמצאים על גבי ענן ציבורי א', חלקם על גבי ענן ציבורי ב' וחלקם נותר בדטה סנטר הפנימי. המעבר בין העננים השונים חייב להיעשות בצורה מאובטחת".

אתגר נוסף, ציין אביב, הוא בהיבט הקישוריות. לדבריו, "פעמים רבות יש קושי לחזות את מידת השימוש בענן ואת העלויות הנובעות מכך, וכן את מידת השיהוי שתגיע בעקבות השימוש בענן. אנחנו עונים לכלל האתגרים עם הפתרונות שלנו, המאפשרים למתוח את רשת התקשורת עם מדיניות אבטחת מידע. פתרונות אלה יודעים לחבר את הענן הציבורי עם הדטה סנטר הפנימי ולחבר בין העננים – להעביר מכונות, לדוגמה, מ-Azure ל-AWS, ומשם – ליבמ (IBM)".

לייעל ולהוזיל את צריכת האפליקציות

אביב הסביר כי "הרכישה של VMware את VeloCloud, שפועלת בעולם ה-SD-WAN בענן, מאפשרת לארגונים ולספקיות שירות לפרוס קישוריות רשת WAN גמישה ומאובטחת. הטכנולוגיה שלה יודעת לתת SLA על קווי אינטרנט רגילים והיא מייתרת את הצורך בקווי אינטרנט יקרים. בדרך זו, צריכת האפליקציות מתייעלת ומוזלת. על בסיס הרכישה הזו אנחנו יכולים לתת לארגון להשתמש ברוחב פס גבוה יותר בעלויות נמוכות תוך שמירה על רמת השירות".

הוא הוסיף כי "אנחנו יודעים להביט על שני קווים כעל קו לוגי אחד, לעשות איזון עומסים וכך לאפשר לכל הסניפים לעבוד מול המטה בצורת אקטיב-אקטיב. בדרך זו אנחנו מייעלים את תעבורת הנתונים של הארגונים".

אבי יושעי, סמנכ"ל טכנולוגיות אזורי ומנהל גוף ההנדסה ב-VMware. צילום: לידור עראקי

אבי יושעי, סמנכ"ל טכנולוגיות אזורי ומנהל גוף ההנדסה ב-VMware. צילום: לידור עראקי

בהיבט אבטחת המידע אמר אביב ש-"פלטפורמת NSX מסייעת לארגונים למנוע הדבקה שקיימת בדטה סנטר. זאת, כי כל מכונה 'עטופה' בפיירוול. כך אנחנו מאפשרים לארגון להיות יותר היברידי: אם הטמעת NSX בדטה סנטר, אתה יכול להעביר נתונים ויישומים לענן הציבורי עם אותה מדיניות וכלי ניהול. המדובר למעשה בהרחבה של הדטה סנטר, עם יכולת לנהל גם בעננים חיצוניים".

"להגר לענן בצורה מאובטחת וקלה"

עוד דיבר באירוע אבי יושעי, סמנכ"ל טכנולוגיות אזורי ומנהל גוף ההנדסה ב-VMware. הוא אמר כי "ארגונים נדרשים ליותר גמישות במערכי ה-IT שלהם, תוך מתן מענה לאתגרים בעולם קיבולת ועומסי המחשוב, על מנת לקבל יכולות תפעוליות ועסקיות, כפי שנדרש כיום. התשובה לאתגרים הללו היא במתן יכולת לארגונים לפעול ולהריץ את תשתיות ה-IT על גבי כל ענן".

לדברי יושעי, "הענן הפך למיינסטרים. יותר ויותר אנחנו מוצאים את עצמנו בדיונים אסטרטגיים עם אנשי ה-IT בארגונים בנושא המעבר לענן. שמנו לנו למטרה לסייע לארגונים להגר אליו בצורה מאובטחת וקלה, עם אספקת יכולות לפיתוח אג'ילי. החוזקה הטכנולוגיות שאנחנו מציעים מאפשרת לארגונים להגיע בצורה בטוחה לעולמות התוכן הטכנולוגי החדשים. רק בדרך זו הארגונים יוכלו להיות חדשניים וימשיכו להיות רלוונטיים ללקוחות שלהם – הפנימיים והחיצוניים".

הוא ציין ש-"באחרונה הכרזנו על הרחבת שיתוף הפעולה עם AWS, שבמסגרתו אנחנו מאפשרים ללקוחות הארגוניים להטמיע את התוכנות של VMware על גבי תשתיות הענן הציבורי של שירותי הענן של אמזון (Amazon). יכולות אלה מאפשרות לארגונים להיות גמישים ולענות לאתגרי הקיבולת ועומסי המחשוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים