קוליסיס רכשה את אנרטק הישראלית תמורת תשעה מיליון דולר

הנרכשת מפתחת ומייצרת מערכות שיגור טילים, מערכות בקרה ושליטה, פתרונות ממוחשבים לבדיקות אוטומטיות, מערכות כוח והספק ופתרונות טכנולוגיים לעולם הרפואה

מימין: עמוס קוהן, מנכ"ל קוליסיס, וצבי אבני, מנכ"ל אנרטק. צילום: קוליסיס

קוליסיס טכנולוגיות (Coolisys Technologies), חברה בת של DPW Holdings, הודיעה כי השלימה את רכישת אנרטק מערכות הישראלית, חברה בת של מיקרונט-אנרטק. סכום הרכישה עומד על 4.7 מיליון דולר במזומן ועוד 4.3 מיליון בקיזוז חוב לבנקים.

יצוין כי קוליסיס היא חברה אמריקנית, שמספקת פתרונות טכנולוגיים לתעשיות הביטחוניות, למערכות רפואיות, מערכות תעשייתיות ולשימוש בחדרי שרתים. אנרטק מפתחת ומייצרת מערכות שיגור טילים, מערכות בקרה ושליטה, פתרונות ממוחשבים לבדיקות אוטומטיות, מערכות כוח והספק ופתרונות טכנולוגיים לעולם הרפואה. החברה דיווחה על הכנסות של יותר משמונה מיליון דולר בשנת הכספים 2017, והיא מפעילה פרויקטים משותפים ארוכי טווח עם חברות ביטחוניות.

במקביל לסגירת הרכישה, קוליסיס ביצעה תשלומים שונים לבנקים, להפחתה של ניצול קווי האשראי של אנרטק ולתמיכה בהסכמי הייצור ארוכי הטווח של החברה. עורכי הדין שרון קדוש ועודד בז'רנו ממשרד גרוס (GKH) ייצגו את קוליסיס בעסקה.

עמוס קוהן, נשיא ומנכ”ל קוליסיס, אמר כי "רכישת אנרטק היא צעד עיקרי באסטרטגיית הצמיחה שלנו ל-2018 והלאה. באמצעות הרכישה נרחיב את הפעילות שלנו כספק טכנולוגיות לסקטורים הביטחוני והרפואי, ונפיק תועלת מהסינרגיה הצפויה בין קבוצות החברות שבבעלות קוליסיס. אנחנו מצפים להגדלה משמעותית של הפעילות העסקית, הפיתוח והייצור בכל קבוצת החברות. בהמשך לרכישת אנרטק, נרחיב את השירותים שאנחנו מספקים לסקטור הביטחוני והצבאי בארץ, ואנחנו מתכוונים להרחיב את הפעילות המסחרית שלנו, המבוססת על פיתוח וייצור מערכות צבאיות, להודו, תוך שימוש בהתחייבויות Offset של התעשיות הביטחוניות הגדולות בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים