סיור עם ערן מנצור בכנס העולמי של רד-האט

הנמר פגש את מנצור, ארכיטקט פתרונות רד-האט בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, ושוחח עימו ארוכות על הכנס המעניין והפתרונות של חברת הקוד הפתוח, שמטריקס מייצגת אותה בישראל

24/05/2018 13:14

כשביקרתי ב-RedHat Summit, הכנס העולמי והאירוע הגדול ביותר בעולם בתחום הקוד הפתוח, פגשתי את ערן מנצור, ארכיטקט פתרונות רד-האט (RedHat) בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, שמייצגת את רד האט בבלעדיות בישראל. כשותפה ותיקה של ענקית פתרונות הקוד הפתוח, מטריקס היא חברה קבועה בכנס העולמי, וממשיכה ללמוד וללמד בתחום הקוד הפתוח.

במהלך פגישתנו שוחחנו ארוכות והחלפנו חוויות מהכנס.התרשמנו ביחד מההרצאות המעניינות, הדוכנים המסקרנים וכמובן – מהטכנולוגיות של רד-האט, כפי שהן באו לידי ביטוי ונחשפו בפני 8,000 באי האירוע.

RedHat Summit הוא הכנס הטכנולוגי השנתי של רד-האט, שבו מציגים את כל החידושים והטכנולוגיות בתחום הקוד הפתוח, ה-וירטואליזציה, ה-Middleware, האחסון וניהול המערכות. הכנס התקיים השנה בסן פרנסיסקו וניתן היה למצוא בו את המומחים המובילים בעולם לתחום הקוד הפתוח ומערכות המידע.

מטריקס מיהרה לזהות את הפוטנציאל של הקוד הפתוח ושל פתרונות רד-האט בתחום, והיא מייצגת את החברה בישראל מזה 14 שנים. החברה, בעל ניסיון וידע רב בפתרונות קוד פתוח, משמשת כמרכז ההתמחות, השירות והתמיכה של רד-האט בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים