חדש בגוגל: צילומים מועדפים ב-Google Photos

מחפשים נואשות את תמונת החתונה היפה ביותר? את זו שבה הצלחתם בסלפי ונראיתם כמו כוכבי קולנוע? את הצילום של לאקי הכלב מתנער ורסיסי המים היפים ניתזים לכל עבר? גוגל תספק לכם ממש בקרוב דרך להגיע לאלו בלי כל בעיה וכנראה אפילו יותר מכך

מועדפים ב-Google Photos. קל למצוא את לאקי מתנער. צילום: BigStock

מרביתנו סובלים מאותה תופעה – הטלפון שלנו מפוצץ בתמונות. אנחנו מצלמים את הנוף, הילדים, חיות המחמד ויתר בני המשפחה, את פלאי ופגעי מזג האוויר והמון סלפי – התוצאה: קשה מאוד למצוא את התמונות הטובות ביותר בבלגן הכולל אלפי תמונות בחודש.

אלבומי התמונות של גוגל (Google) – ה-Google Photos – אמורים היו לתקן את המצב הזה ולהפחית את העומס, בזכות האפשרות למיין את התמונות, אבל יש להודות שלא רבים מאיתנו באמת מתאמצים לסדר את הצילומים באלבומים ייעודיים, ועוד פחות – למיין ולקטלג בנפרד את אלו שיצאו המוצלחים ביותר.

החל מהשבוע הדברים עומדים להשתנות – גוגל הוסיפה לאלבומים שלה אפשרות לסמן תמונות מועדפות (Favorites) באפליקציית האלבומים שלה, על ידי הקשה פשוטה על לחצן כוכב בעת הצגת תמונה כלשהי. התמונות שהעדפתם יישמרו בתיקייה ולאחר מכן תוכל להציג את הצילומים המועדפים שלכם בבחירת בתיקייה ביישום האלבומים.

לכאורה מדובר בתוספת קטנה ולא דרמתית, אבל היא בהחלט עניין גדול בעבור כל מי שמצלם ושומר תמונות רבות מדי. התכונה תתגלגל לכולם כבר השבוע עם העדכון החדש, כך שמומלץ לפקוח עין על האפליקציה – ברגע שאפשרות הכוכב תתגלה לפניכם, תוכלו להתחיל לבנות את תיקיית המועדפים הנחשקת.

עוד תכונות בדרך להפוך לרשת חברתית?

מוקדם יותר החודש, בכנס I/O שלה, הודיעה גוגל על תכונות חדשות של תמונות חדשות שהיא מוסיפה לאלבומי התמונות שלה, ואשר כוללות הצעות עריכה מהירות ומבוססות בינה מלאכותית לשיפור התמונות, צבעי הפופ ואת היכולת לצבוע מחדש תמונות ישנות, כך על פי The Verge.

Google Photos יאפשר בקרוב למשתמשים גם להעניק "לב" לתמונות ששותפו איתם, מה שהופך את היישום לקצת יותר חברתי ולכזה שמתיישב חלקית על המשבצת של אינסטגרם (Instagram). בדף הרשמי של האלבומים בטוויטר (Twitter) צייצה החברה: "בקרוב, תוכלו לתת קצת אהבה לתמונות שחבר שלכם שיתף לאחרונה. חפשו את הסמל ♥ ️בעת הצפייה באלבום או בתמונה ששותפו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים