דיאנה: נסיכת בריטניה, מלכת יוטיוב

העניין במשפחת המלוכה הבריטית עולה לקראת חתונת הארי ומייגן ● דיאנה המנוחה עדיין מובילה בפופולריות הצפיות ● איפה ממוקמות קייט מידלטון ומייגן מרקל? איזה זוג מלכותי היה פופולרי יותר בחיפושים בגוגל? ומה מעניין את הגולשים מישראל?

יותר מ-20 שנה אחרי שמתה, העניין בנסיכה דיאנה עדיין גבוה, כולל ביוטיוב. צילום: ניק פרפג'ונוב, מתוך ויקיפדיה

העולם כולו נערך ונדרך לקראת החתונה המלכותית של הנסיך הארי ומייגן מרקל, שתיערך ברוב הוד והדר בשבת הקרובה בלונדון, אנגליה.

מניתוח מיוחד שמפרסמת היום גוגל (Google) עולה כי דווקא הנסיכה דיאנה המנוחה, שנהרגה בתאונת דרכים איומה כבר לפני יותר משני עשורים, היא בת המלוכה הנצפית ביותר ביוטיוב (YouTube) בכל הזמנים. בשנת 2018 כבשה את הפסגה החברה החדשה המצטרפת למשפחה, מייגן מרקל, ואחריה הנסיכה קייט מידלטון.

בניתוח העניין בזוג המלכותי שיינשא בשבת ניתן לראות כי מאז ההכרזה על האירוסים, בנובמבר 2017, ישנה עליה של 174% בצפיות הנוגעות לנסיך הארי, וגידול מרשים עוד יותר של 311% בצפיות בסרטונים הקשורים לנסיכה לעתיד, מרקל.

עם זאת, בניתוח החיפושים שבוצעו בגוגל מתחילת השנה, מובילה קייט מידלטון ביתרון קל על פני מייגן מרקל (גרף חיפושים מתחילת 2018), בזכות לידת בנה השלישי, הנסיך לואי.

גם בהשוואת נפחי החיפושים במנוע של גוגל, הנוגעים לשני הזוגות מהרגע שבו הכריזו על האירוסין ועד החתונה, עולה כי הנסיך וויליאםבנם הבכור של צ'ארלס, נסיך וויילס, ושל דיאנה, הנסיכה מוויילס – ואשתו קייט מובילים בפער גדול של 67.51% לעומת ה-32.49% ה"רייטינג" שאותם צברו הארי ומייגן.

בחיפושי הגולשים בישראל מובילות השאלות סביב זהות הוריה של מרקל, לעומת הרצון לדעת האם קייט מידלטון יהודיה, שכן שם נעורי אמה הוא גולדשמיט.

שידור החתונה יועבר בלייב ביוטיוב בערוץ משפחת המלוכה – The Royal Family Channel, החל מהשעה 13:00 שעון ישראל, בשבת הקרובה, ה-19.5. נאחל להם מזל טוב!

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים