הרבעון של חילן: עלייה בהכנסות; הרווח הנקי – ללא שינוי

החברה הציגה ברבעון הראשון של השנה גידול של 13% בהכנסות ל-328.5 מיליון שקלים ורווח בסך 28 מיליון ● העלייה בהכנסות - בגלל גידול בפעילות במרבית מגזרי הפעילות של החברה

אבי באום, יו"ר חילן. צילום: יח"צ

ההכנסות של חילן עלו ברבעון הראשון, אולם הרווח הנקי נותר כמעט ללא שינוי- כך עולה מהתוצאות שהחברה פרסמה היום (ה'). הסיבות לכך הן עליות בחבות המס ובהוצאות המימון.

במהלך שלושת החודשים הראשונים של השנה גדלו ההוצאות הכלליות של חילן ב-13.78% ל-328.48 מיליון שקלים, בעוד שההכנסות עלו ב-12.98% ל-366.51 מיליון. העלייה בהכנסות מיוחסת לצמיחה במרבית מגזרי הפעילות ולהשפעה העונתית האופיינית לרבעון הראשון של השנה.
הרווח הנקי של החברה גדל ב-0.16% ל-27.6 מיליון שקלים והרווח המיוחס לבעלי המניות ירד ב-1.41% ל-25.61 מיליון. ה-EBITDA הרבעוני גדל ב-5.82% וסיים את הרבעון כשהוא עומד על 43 מיליון.

עוד עולה מהנתונים כי ההוצאות הגולמיות גדלו ב-15.12% ל-288.43 מיליון שקלים, הרווח הגולמי עלה ב-5.72% ל-78.08 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 21.35%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-4.94% ל-40.05 מיליון שקלים והרווח עלה ב-6.57% ועמד על 38.03 מיליון.

"הזדמנויות חדירה לסקטורים רבים – לנס"

אבי באום, מנכ"ל חילן, אמר כי "תוצאות הרבעון הראשון של 2018 מציגות המשך צמיחה במרבית המגזרים של הקבוצה. שני מגזרי הפעילות העיקריים שלנו – שכר ומשאבי אנוש ופתרונות עסקיים – ממשיכים לצמוח ולהציג תוצאות מרשימות".

הוא הוסיף ש-"עולם הדיגיטל הפך להיות חלק בלתי נפרד מהסביבה העסקית, דבר המייצר עבור נס הזדמנויות חדירה לסקטורים רבים, ובפרט למגזרי הפיננסים והבריאות, שעוברים מהפכה כחלק מהשינוי המתרחש".

"מגזר תשתיות המחשוב בלט לחיוב והציג צמיחה דו ספרתית בהכנסות ובשורת הרווח, בין היתר כתוצאה מגידול בפעילות העסקית, מימוש צבר הזמנות מרבעון קודם והמהלכים שבהם נקטנו לאחר התקופה המאתגרת שחווינו במגזר זה במהלך השנה האחרונה", ציין.

"התנודתיות בשער החליפין של הדולר המשיכה להשפיע בעיקר על תוצאות מגזר שיווק מוצרי התוכנה. התחזקות שער השקל ביחס לדולר בין התקופות השפיעה על סעיפי ההכנסות והרווח, כאשר זה האחרון ירד בצורה מינורית ביחס לרבעון המקביל אשתקד", אמר באום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים