המלון הצפוני שמכניס לאווירה פסטורלית

מלון פסטורל כפר בלום מזמין אתכם לעצור לרגע את מרוץ החיים ולהיכנס לאווירה רגועה ומזמינה, עם שלל פעילויות, טיולים ונוף גלילי מהמם ● דליה הקוסמת פלד ופלי הנמר התארחו - ומדווחים

HiTechStyle

תיירות קיבוצית בהיי-סטייל? יש חיה כזו, והיא מציעה פינוקים סביב השעון במלון פסטורל כפר בלום. המלון שוכן בלב נוף גלילי, על גדות נהר הירדן, ומציע לכם לצאת ממתחם המשרדים האורבני ולשנות סטטוס ל-"רגוע", בחוויה של מלונאות קיבוצית – ברמה הגבוהה ביותר.

נחלי הצפון ואתרי הטבע שבגליל שופעים אטרקציות לגיחות במרחק של דקות נסיעה ספורות מהמלון, עם פעילות מגוונת לכל עונות השנה. שפע מסלולי הליכה, יקבי בוטיק, מרכזי מבקרים כפריים ושמורות טבע שכוללות פלגי מים, בצד פעילות ספורט אתגרי כמו רפטינג מסעיר בנהר הירדן או סקי בחרמון – את כל אלה ניתן לשלב בחופשה גלילית לשינוי אווירה. מה שנקרא, היי-סטייל עם הרבה ירוק בעיניים.

פסטורל כפר בלום - אווירה פסטורלית בלב הגליל העליון. צילום: פלי הנמר

מלון פסטורל כפר בלום – אווירה פסטורלית בלב הגליל העליון. צילום: פלי הנמר

במלון ביקרה באחרונה הנהלת אנשים ומחשביםדליה הקוסמת פלד ופלי הנמר, ששבו עמוסי רשמים וחוויות.

"מאוד נהנינו מסוף שבוע רגוע בצפון, ממרחב גדול ומשקט של טבע, עם חדר משודרג ומרווח", אמרה פלד. "הצד הקולינרי היה מעולה, כאשר המבחר הגדול שהוגש בארוחת הבוקר ובארוחת ערב השבת היה מפתיע לטובה: סלט ישראלי קצוץ טרי טרי, ירקות מסוגים שונים ומגוון סלטים עצום ברטבים שונים – אפילו עומס יתר. היו שם גם טונה וסלמון מעושן מעולים, ועוד מספר סוגי דגים, המון סוגי גבינות קשות ורכות, וכמובן ביצים בצורות הגשה שונות. בצד אלה נהנינו מג'חנון בשבת ומפינת מתוקים עשירה, עם מגוון רחב של עוגות וחלבה".

הספא של מלון פסטורל כפר בלום. צילום: צחי ירון

הספא של מלון פסטורל כפר בלום. צילום: צחי ירון

בני הזוג המנומרים נהנו גם ממתחם הספא שמציע המלון ודיווחו: "מתחם הספא צמוד למבנה המרכזי של המלון, נקי ומשרה אווירה טובה. הספא מנוהל בקפדנות, עם חלוקים נקיים, נעלי בית, מגבות ולוקרים. לפני הטיפול יש אפשרות להשתמש בחמאם טורקי, במתקני זרמי מים חמים או קרים ובג'קוזי לרגליים. בחרנו בטיפול משולב חזק. היה נפלא. המטפלות, אירה ולנה, היו מאוד מקצועיות, כך שהחלטנו להתפנק בטיפול נוסף למחרת".

הזוג הנופש ציין לטובה את המחיר הנוח של טיפולי הספא, בהשוואה למלונות אחרים שמציעים טיפולים דומים, ומסר שבריכת המלון גדולה במיוחד וטובה לשוחרי שחייה. עוד הם אמרו כי "הזיקה למוזיקה ולקולנוע במלון ניכרת בכל פינה וכל חדר מוקדש לאמן ידוע אחר. קיבלנו חדר שמוקדש לאחים כהן. מדובר באווירה מיוחדת שאהבנו מאוד. בנוסף, מיקומו של המלון מזמין לטיול רגלי לאורך הירדן צפונה, בשביל עמי".

האחים כהן על הקיר. צילום: פלי הנמר

האחים כהן על הקיר. צילום: פלי הנמר

הם סיכמו באמרם כי "זו הייתה חוויה נהדרת. מלון פסטורל כפר בלום הוא מלון לחופשה זוגית או משפחתית נהדרת – והכי ישראלית שיש".

המלון הראשון במלונאות הקיבוצית עם הסיווג הגבוה ביותר

דובי בנארי, מנכ"ל המלון, סיפר שבשנים האחרונות בוצעו בו השקעות של עשרות מיליוני שקלים בהרחבות, שיפוץ ושדרוג. המלון כולל 190 חדרים מהודרים בדרגות שונות, מרכז כנסים משוכלל ל-320 איש, ספא ובריכה אולימפית. לפני כחמש שנים נחנך אגף הבוטיק החדש במלון, שמכיל 45 חדרים גדולים ומאובזרים. עקב כך, שינה משרד התיירות את סיווג המלון מרמה C לדירוג משולב B+A, מה שהפך את פסטורל למלון הראשון במלונאות הקיבוצית בעל הסיווג הגבוה ביותר.

חדרי הסופריור החדשים בפסטורל כפר בלום כוללים חדר אמבטיה ענק, שמכיל אמבטיה ומקלחון רחב בעיצוב איטלקי קלאסי, רשת Wi-Fi חופשית, חלוקים אישיים ונעלי בית, וגישה ישירה למדשאות רחבות הידיים שסביב המלון. החדרים עוצבו בסגנון קלאסי כפרי עשיר בחומרים, בדים, צבעים ואלמנטים הלקוחים מהטבע .כמו כן, הם מאובזרים בעמדת מכונת קפה של נספרסו (Nespresso) וקפסולות לשימוש יומיומי, מקרר, כספת וטלוויזיית LCD.

גם הלובי ומסעדות המלון הורחבו ושופצו. הלובי החדש נבנה בסגנון איטלקי ובהשפעת מלונות בוטיק בטוסקנה. מתיחת הפנים שעבר המלון הגלילי לא פסחה גם על חדר האוכל, כאשר מסעדת המלון הותאמה לסגנון הנהוג כיום במלונות יוקרה, עם מטבח חדש בניצוחו של השף אוהד איבגי. המבחר רחב יותר, הפרזנטציה מעוררת תיאבון, חומרי הגלם יוקרתיים, כלי ההגשה חודשו וחלק מהמנות מוגשות בצלחות אישיות.

מתחם הספא של פסטורל כפר בלום מציע טיפולים באווירה פסטורלית ומסע הפינוקים במתקני הספא כולל חמאם טורקי, סאונה פינית, דלי מתהפך, כיורי רפלקסולוגיה, מערת זרמים, חדר כושר, פינת חליטות תה ופירות טריים. הכניסה לספא והשימוש במתקניו ללא עלות לאורחים המזמינים טיפול בספא.

ולסיום קינוח טעים. צילום: נטלי קריידן

ולסיום קינוח טעים. צילום: נטלי קריידן

לספוג קצת קולטורה: סדרות סופי שבוע של תרבות ומוזיקה

אמנם, בני הזוג המנומרים בחרו לטייל, לרגוע ולבלות עצמאית, אבל הנהלת המקום מספרת שמזה 16 שנים מקיימים במקום מסורת של פסטורליה בצלילים – סדרת סופי שבוע מוזיקליים המתקיימים בין 10 ל-12 פעמים בשנה וכוללים מופעי מוזיקה קלאסית, קלה, אופרה, ג'אז ובלוז, זמר עברי, מוזיקת עולם, ספרות ותיאטרון. סביב החגים – ראש השנה, סוכות, פסח ושבועות – מתקיימים במלון אירועים למשפחות ולילדים, בשילוב מופעי אמנים, הצגות ילדים של תיאטרון אורנה פורת ועוד. כך, למשל, ממש באחרונה קיימו בפסטורל כפר בלום את פסטיבל הבארוק בשיתוף פסטיבל פליציה בלומנטל למוזיקה 2018, עם קונצרטים, כיתות אמן ומופעים של הרכבים ואמנים מהארץ ומהעולם.

מחירים: החל מ-1,140 שקלים ללילה לזוג באמצע השבוע על בסיס לינה בחדר דלוקס וארוחת בוקר. והחל מ-1,420 שקלים לחצי פנסיון.

לפרטים ולהזמנות: 04-6836611, או באתר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים