דרופבוקס עוברת לתל אביב – ומגייסת עובדים

החברה מחליפה את המשרדים שלה בהרצליה במרכז מו"פ במגדלי עזריאלי שרונה, שבו יעסקו העובדים בפיתוח הפתרונות העסקיים שלה ● כיום מועסקים במרכז 40 עובדים ודרופבוקס מתכוונת להכפיל את מספרם

מרכז הפיתוח החדש של דרופבוקס בתל אביב. צילום: ישראל הדרי

דרופבוקס (Dropbox), שמציעה שירותי אחסון בענן, עוברת מהרצליה לתל אביב וחנכה היום (ג') מרכז פיתוח במגדל עזריאלי שרונה בעיר. בשלב זה מועסקים במרכז 40 איש, אולם החברה מתכוונת לגייס עוד עובדים, בעיקר בתחומי אבטחת המידע והבינה המלאכותית, עד כדי הכפלת המספר.

השירות של דרופבוקס הוא אחד המוכרים בתחום הענן, כולל הפתרונות לעסקים, שבפיתוחם יעסוק המרכז התל אביבי. המספר הכללי של המשתמשים בשירותי החברה עומד על יותר מחצי מיליארד בלמעלה מ-180 מדינות, בהם יותר מ-2.5 מיליון בישראל. 11.5 מיליון ממשתמשי דרופבוקס בעולם משלמים על השירות ו-80% מהם עושים זאת לצרכי עבודה. החברה מעסיקה יותר מ-1,800 עובדים וההכנסות שלה ב-2017 עמדו על כ-1.1 מיליארד דולר.

המרכז בתל אביב הוא השני בגודלו של החברה מחוץ לארצות הברית. דרופבוקס פתחה משרדים ישראליים ראשונים בהרצליה לפני כשלוש שנים, בעקבות רכישת CloudOn תמורת יותר מ-100 מיליון דולר. את המשרדים בארץ, שכאמור עברו היום לתל אביב, מנהל מייסד CloudOn, מאיר מורגנשטרן.

מימין: מאיר מורגנשטרן, מנהל מרכז הפיתוח של דרופבווקס בתל אביב, וקוונטין קלארק, סגן נשיא בכיר להנדסה, מוצרים ועיצוב בחברה. צילום: ישראל הדרי

מימין: מאיר מורגנשטרן, מנהל מרכז הפיתוח של דרופבווקס בתל אביב, וקוונטין קלארק, סגן נשיא בכיר להנדסה, מוצרים ועיצוב בחברה. צילום: ישראל הדרי

קוונטין קלארק, סגן נשיא בכיר להנדסה, מוצרים ועיצוב בדרופבוקס, שהגיע לחנוכת מרכז הפיתוח בתל אביב, אמר כי "ניהלתי במשך הרבה שנים צוותים בישראל ואני יודע שנרוויח מהכישרונות ומהאקו-סיסטם שיש כאן. הנוכחות שלנו כאן תהפוך חשובה יותר ככל שנגדל".

מורגנשטרן ציין כי "המשרדים החדשים מתאימים לגידול בצוות ובאמביציות שלנו בישראל. לצוות בתל אביב כבר הייתה השפעה רבה על המורצ העסקי של דרופבוקס, ואנחנו מתכוונים לגייס עובדים ולהרחיב את הנוכחות שלנו בארץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים