בנק לאומי – זוכה פרס החדשנות מטעם דל טכנולוגיות

בכנס הלקוחות השנתי, Dell Technologies World 2018, שהתקיים באחרונה בלאס וגאס, קטף הבנק - בזכות יישום פפר שלו - את פרס ה-Innovators, המוענק מדי שנה לחברות אשר מיישמות חדשנות טכנולוגית וטרנספורמציה משמעותית בתחומי ה-IT והדיגיטל

בנק לאומי,

אין זו הפעם הראשונה, וכנראה גם לא האחרונה, שהיזמות והחדשנות הישראלית זוכות לכבוד ולתהודה בינלאומיים באירועי IT גדולים וחשובים. בכנס הלקוחות השנתי Dell Technologies World 2018, שהתקיים באחרונה בלאס וגאס, זכה בנק לאומי בהכרה ובכבוד – הוא קטף את פרס ה-Innovators, שמוענק מדי שנה על ידי דל טכנולוגיות (Dell Technologies) לחברות אשר מיישמות חדשנות טכנולוגית וטרנספורמציה משמעותית ופורצת דרך בתחומי ה-IT והדיגיטל.

כמה שעות לאחר שקיבלו את פרס החברה החדשנית מידי מייקל דל, נשיא ומנכ"ל החברה שנקראת על שמו, ומקארן קווינטוס, סגנית נשיא בדל טכנולוגיות, באירוע מיוחד שהתקיים בפתיחת הכנס, פגשנו במסדרונות ההומים את שלמה ביסטרי, ראש אגף ייצור תקשוב ותשתיות טכנולוגיות בבנק לאומי, ואת אלון קור, ראש ענף שירותי ענן, כשהם מחויכים וגאים.

בכירים בלאומי עם פרס החדשנות של דל. מימין: קארן קווינטוס, אלון קור, שלמה ביסטרי ומייקל דל. צילום: אמיר רימון, דל-EMC ישראל

בכירים בלאומי עם פרס החדשנות של דל. מימין: קארן קווינטוס, אלון קור, שלמה ביסטרי ומייקל דל. צילום: אמיר רימון, דל-EMC ישראל

"פפר על תשתית הענן – מצב של Win-Win"

"לפני כשנתיים התחלנו את הפרויקט של בניית ענן היברידי, ובכנס השנתי של השנה שעברה הצגנו את הפרויקט בהזמנת דל-EMC", סיפרו השניים. "למעשה, אנחנו הגוף הישראלי הראשון שהתבקש להציג בכנס העולמי של דל. זה יצר עניין רב בקרב לקוחות החברה בכל העולם. בתוך הפרויקט יש כמה ערוצים ייחודיים מאוד שהבנק הוביל, שחיברו טכנולוגיות רבות לעומק. אבל הייחודיות של הפרויקט, מעבר לטכנולוגיה, היא הזמן שלקח לנו להקים את המערכת. שילבנו טכנולוגיה חדשה באפס זמן – וזה תקדים. עבדנו במירוץ נגד השעון כדי להקים את התשתיות הכי מתקדמות עבור הבנק הדיגיטלי של לאומי, פפר (Pepper)".

"חשוב להדגיש, שגם יצרנו מהפכה בארגון שלנו", הם מציינים. "בעקבות כך, ה-Time To Market כדי לספק תשתית לפרויקטים הפך מעניין של ימים לעניין של דקות, מה שעשה חיים קלים למפתחים בבנק לאומי, בייחוד בבנק הדיגיטלי, וזו בעצם הייתה גולת הכותרת. בזכות הפרויקט הזה, מעגל הפיתוח שלנו מהיר הרבה יותר, ובשל כך אנו יכולים לשלב חדשנות, שממנה נהנה הלקוח החיצוני, שיכול לקבל תשובות בצורה מהירה מאוד למה שהוא רוצה.

זכינו בפרס הזה קודם כל, כי הפרויקט בוצע במהירות רבה מאוד. שנית, כי קבלת ההחלטות שלנו הייתה מהירה, והסיבה השלישית היא ש'מתחנו' את היכולות הטכנולוגיות של הפתרון עד הסוף, תוך ניהול סיכונים. העובדה ששמנו את הפרויקט היוקרתי ביותר של הבנק, שהוא הבנק הדיגיטלי פפר, על תשתית הענן הביאה למצב של Win-Win. בדל-EMC זיהו סיפור, שהוא מעניין בהיבטי היישום שלו ובהיבטי הטרנספורמציה הדיגיטלית שהוא משקף".

ביסטרי וקור מציינים, כי "אנחנו מהווים אבן שואבת לארגונים רבים בארץ וגם בעולם, שבאים לבקר אצלנו כדי לשמוע איך ביצענו את הפרויקט".

פפר – פרויקט הדגל של הבנק

"זה מחמיא מאוד", מסכמים השניים. "מרגש מאוד לעמוד באותה קטגוריה עם חברות ענק כמו פורד (Ford) וג'ונסון את ג'ונסון (Johnson & Johnson). זו גם הכרה בפעילות שנעשית בארץ, שהיא ייחודית בהיבטים של מקצועיות והובלה – ולא רק בתחום הסטארט-אפים, אלא גם בתחום התשתיות והבנקאות. החיבור לבנק הדיגיטלי על התשתית הזאת מושך תשומת לב רבה, כי בדרך כלל ארגונים משתמשים בטכנולוגיה חדשה בסביבות הנמוכות והיותר בטוחות, ואנחנו הלכנו בפרויקט הזה על פרויקט הדגל של הבנק".

בנימוקי הבחירה של דל טכנולוגיות בבנק לאומי כזוכה בפרס החברה החדשנית ציינו השופטים כי "בעבודתו המשותפת עם דל טכנולוגיות, הצליח לאומי להקים את פפר, בנק שכולו במובייל, ובכך לאתגר את הסטטוס-קוו של השוק הפיננסי הישראלי עם מוצר חדשני ופורץ דרך. הבנק הטמיע בפפר סביבת ענן היברידית ומרכז נתונים מוגדר-תוכנה, אשר אפשרו להעביר קוד מפיתוח לייצור תוך שעות ספורות, במקום שבועות. בכך, הבנק מייצר סביבות עבודה חדשות מהר יותר ובעלות נמוכה בהרבה".

"פרס החדשנות הוא הוקרה עבור ארגונים במגוון תעשיות ואזורים, המשתמשים בטכנולוגיה בכדי להאיץ את הצלחתם בעולם הדיגיטלי של ימינו", אמרה קווינטוס על הבמה בעת הענקת הפרס. "לא רק שתאגידים אלה מממשים את חזונם באמצעות חדשנות טכנולוגית, אלא הם גם יוצרים חוויה יוצאת דופן עבור העובדים, הלקוחות והקהילות שלהם. דל טכנולוגיות גאה להיות שותפה אסטרטגית לקבוצה יוצאת דופן זו של ארגונים ומצפה להמשיך להשפיע יחדיו באמצעות כוחה של הטכנולוגיה".

מנכ"לית לאומי, רקפת רוסק עמינח, אמרה בעקבות קבלת הפרס, כי "אנו נמצאים בעיצומה של מהפיכה טכנולוגית, שמשבשת תעשיות שלמות ומכתיבה ציפיות ודרישות חדשות של הצרכנים. הבנקים נדרשים להתאים עצמם ולזהות את המגמות העתידיות על מנת להמשיך ולתת ערך אמיתי ללקוחות שלהם. ב-פפר, הבנק הדיגיטלי שכולו במובייל, יצרנו את התשתית הטכנולוגית הדרושה לבנקאות בזמן אמת, ובכך אנו מאפשרים הלכה למעשה את אותה חוויית לקוח חדשנית ואיכותית".

דל טכנולוגיות תתרום במסגרת Dell's Legacy of Good, בשמה של כל אחת מהחברות הזוכות, סכום של 2,500 דולר לאחד מהארגונים הבאים (לפי בחירת הזוכים): Save the Children, Deaf Kids Code,  Next Wave, ו-Beat Childhood Cancer.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים