לופטהנזה טכניק עברה לענן היברידי מבוסס קוד פתוח של רד-האט

אנשי שתי החברות יצרו את הפלטפורמה הפתוחה Avatar, שמאפשרת לחברות תעופה לעבוד טוב יותר יחד, בהתבסס על Azure של מיקרוסופט

15/05/2018 10:49
עברה לרד-האט. לופטהנזה טכניק. צילום: פלי הנמר

לופטהנזה טכניק (Lufthansa Technik), ספקית שירותי תחזוקה, תיקונים ושיפוצים של מטוסי לופטהנזה (Lufthansa) וחברות תעופה אחרות, עברה לתשתית ענן היברידי המבוססת על טכנולוגיות קוד פתוח ברמת אנטרפרייז של רד-האט (RedHat). תשתית זו פועלת על גבי Azure – הענן הציבורי של מיקרוסופט (Microsoft).

בשיתוף עם רד-האט יצרה לופטהנזה טכניק את Avatar – פלטפורמה פתוחה, שעל פי החברה עוזרת לאפשר ללקוחות תעשיית התעופה לעבוד טוב יותר יחד ולספק פתרונות דיגיטליים שנועדו לשפר את חוויית הלקוח הכוללת.

עם טכנולוגיות קונטיינרי לינוקס (Linux) ואוטומציה של רד-האט, ביחד עם תהליכי DevOps אג'יליים, יכולה לופטהנזה טכניק לפתח ולהטמיע יישומים חדשים מהר יותר, להגביר אינטגרציה בין תשתיות פנימיות ופתרונות מצד ג'.

Vorwerk מבשלת IoT

חברה נוספת שמשכה תשומת לב בכנס RedHat Summit 2018, שהתקיים באחרונה בסן פרנסיסקו, היא Vorwerk – קבוצה בינלאומית שמייצרת מגוון רחב של מוצרים, שכוללים מכשירים ביתיים (ביניהם מוכר בארץ מכשיר הבישול תרמומיקס), שטיחים, קוסמטיקה, ואף ליסינג ושירותים פיננסיים.

החברה הטמיעה את פתרון ה-Cookdoo, שמכיל סביבה בעלת יותר מ-1.5 מיליון אביזרי אינטרנט של הדברים עם תמיכה מרובת עננים. ניתן לגשת ל-Cookidoo דרך מכשיר התרמומיקס, שמצויד בפונקציות בישול רבות.

מערכת התוכנה שמאחורי התרמומיקס בנויה ממאות קונטיינרים במאות מכונות וירטואליות, המבוססות על תשתית היברידית ומרובת עננים שדורשת פלטפורמת קונטיינרים יציבה ואוטומטית במלואה, שתשמש כמערך האחורי של ה-IoT.

Vorwerk מבססת את התשתית שלה על פתרונות רד-האט, ביניהם OpenShift Container Platform – פתרון ענן היברידי הבנוי מקוברניטיס בדרגת אנטרפרייז, וקונטיינרי לינוקס.

הכותב היה אורח רד-האט בכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים