האם בית חכם מתחיל בדלת חכמה?

כמו בכל בית, הכניסה לבית החכם היא מהדלת ● ברב בריח הבינו את זה ומשיקים מנעול חכם חדש, שישווק על ידי החברה ביחד עם פרטנר

המנעול החכם החדש של רב בריח. צילום: יח"צ

בית חכם זה מקרר, מזגן, מקלחת, מיטה ומה לא חכמים – וגם מנעול חכם. ברב בריח הבינו את זה והשיקו לא מכבר את המנעול החכם LockApp. עכשיו חברה חברת המנעולים לפרטנר, במסגרת פעילות ה-IoT של קבוצת התקשורת, והשתיים תשווקנה את המוצר.

המוצר כולל צילינדר, אפליקציה לניהול עד 100 משתמשים מורשים ולפתיחת הדלת מהסמארטפון (באמצעות בלוטות'), מנגנון ביומטרי לפתיחת המנעול באמצעות טביעת אצבע, קודן, שלט לפתיחת הדלת וכמובן – מפתחות לפתיחה מכנית.

המנעול מתאים למרבית הדלתות, של יצרנים שונים, והופך כל דלת לדלת חכמה. בעל הדלת יכול לפתוח אותה ללא מפתח, להוסיף הרשאות ולהסיר משתמשים, בהתאם לצרכיו.

בשתי החברות אומרים שהשימוש באמצעי הפתיחה השונים – אפליקציה, קודן, מנגנון ביומטרי ושלט – מתאים גם לילדים ולאוכלוסייה מבוגרת, כמו גם למשרדים ולמקומות עבודה שקיימת בהם תחלופת עובדים, ומייתר את הצורך להצטייד במפתח כשיוצאים מהבית.

פרטנר ורב בריח ימכרו את המנעול בשלוש תצורות: ערכה בסיסית, שכוללת צילינדר חכם, חמישה מפתחות, שלושה שלטים לפתיחה מרחוק ואפליקציית LockApp – במחיר של 1,499 שקלים; ערכה המשודרגת, שכוללת צילינדר חכם, חמישה מפתחות, קודן ואפליקציית LockApp – במחיר של 1,999 שקלים; וערכה שכוללת מנגנון ביומטרי, צילינדר חכם, חמישה מפתחות, מערכת ביומטרית חדשנית ומאובטחת שבעזרתה ניתן לפתוח את הדלת באמצעות טביעת אצבע (עד 100 הרשאות שונות), ואפליקציית LockApp – גם היא במחיר של 1,999 שקלים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים