נט-אפ הכריזה על שיתוף פעולה עם גוגל בענן

פתרון NetApp Cloud Volumes יספק ללקוחות שירות אחסון קבצים מנוהל לחלוטין ומקומי לענן, המשולב עם Google Cloud Platform

ג'ורג' קוריאן, גוגל קלאוד. צילום: יח"צ

נט-אפ (NetApp) חושפת סדרת חידושים ופתרונות חדשים, במסגרת פתיחת מרכז תדרוך מנהלים החדש שלה – Data Visionary Center.

החברה הכריזה על פתרון חדש – NetApp Cloud Volumes לפלטפורמת Google Cloud. הפתרון החדש מספק ללקוחות שירות אחסון קבצים מנוהל לחלוטין ומקומי לענן, המשולב עם GCP (ר"ת Google Cloud Platform).

גרסה זו היא שלב ראשון בשותפות, המגובה על-ידי מאות אלפי לקוחות, עם המנהיגות של Google Cloud בתחומי פיתוח היישומים, הניתוח והלמידה החישובית. זוהי הרחבה של פתרון המוצע גם בעננים אחרים כמו AWS ו-Azure.

בנוסף מציגה נט-אפ מערכת Flash בעלת ביצועים גבוהים עם חיבור לענן, המיועדת להפעלת יישומי בינה מלאכותית (AI) ויישומים תובעניים מבחינת מחשוב, לצד תוכנה חדשה וחדשנית להבטחת תשתית משופרת המותאמת לענן לצורך שמירת נתונים.

"חברות בוחנות יותר ויותר את השימוש בטכנולוגיות, נתונים וענן כדי להאיץ את העסק שלהן", אמר ג'ורג קוריאן, מנכ"ל נט-אפ .

החופש לעבור לענן בקצב אישי

לדבריו, "כמי שעוסקת בתחום שירותי נתונים בענן היברידי, נט-אפ נמצאת במקום שמאפשר לה לעזור לאותן החברות ליצור הזדמנויות שוק חדשות, על-ידי פריסה מהירה של טכנולוגיות חדשות. נט-אפ עוזרת לשלב נתונים עם Flash בעלי ביצועים מובילים בעננים המובילים בעולם, כדי לספק מחשוב אלסטי ומנועי ניתוח רבי עוצמה".

"חברות נמצאות במסלולים שונים לקראת הענן, כל אחת עם תלות ייחודית משלה", אמרה דיאן גרין, מנכ"לית Google Cloud.‏

"Google Cloud ונט-אפ מחויבות למצוא דרך לפשט את המסע הזה, להגיע ללקוחות בשלב שבו הם נמצאים ולהאיץ את החדשנות. NetApp Cloud Volumes ל-Google Cloud Platform‏ הוא שירות אחסון בעל ביצועים גבוהים הכולל תכונות ניהול מתקדמות והמעניק ללקוחות שלנו את החופש לעבור לענן בקצב שלהם".

גיא רחמים, CTO נט-אפ ישראל, אמר כי "רתימת כל הנתונים הדרושים ליישומי AI יעילים היא משימה מאתגרת מבחינת הפתרונות המסורתיים. נט-אפ  משלבת שירותים של נתונים בענן ציבורי ופתרונות Flash המחוברים לענן, דרך Data Fabric, על מנת לעזור ללקוחות להפוך את נכסי הנתונים שלהם לאוטומטיים ולהפיק מהם רווח".

מידע נוסף זמין בבלוג של נט-אפ ובבלוג של גוגל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים