פלייטק תטמיע פתרון הגנת סייבר של Cylance במאות אלפי שקלים

הפתרון יאפשר לחברת הגיימינג הגנה מפני איומי סייבר, ובמיוחד מתקפות יום אפס, על אלפי תחנות הקצה שלה ברחבי העולם

אלעד אברהמי, מנהל אבטחת המידע של פלייטק. צילום: שירי פעמוני

חברת הגיימינג הישראלית פלייטק תטמיע באלפי תחנות הקצה שלה פתרונות סייבר של Cylance, בפרויקט שעלותו לא נמסרה לפרסום, אולם היא מוערכת בשוק במאות אלפי שקלים. Cloudway היא המייצגת של Cylance בישראל.

פלייטק, שהוקמה ב-1999, נסחרת בבורסת ה-AIM בלונדון, ומפתחת מוצרים ותוכן למשחקי רשת רבים. יש לה אף שותפויות עם מפעילים מהבולטים בעולם בשוק הגיימינג. החברה פעילה באירופה, אסיה ואוסטרליה.

Cylance הוקמה ב-2012 והיא יישמה בינה מלאכותית תוך פיתוח אלגוריתם מבוסס למידה מכונה, המאפשר פתרון הגנה (אנטי וירוס) שמבוסס על הגנה פרו-אקטיבית. הפתרון בא לשפר את הדרך שבה חברות, ממשלות ומשתמשי קצה יכולים לפתור את בעיות האבטחה הקשות ביותר בעולם.

הטכנולוגיה של החברה מבוססת על תהליך מתמטי שמאפשר לה לזהות במהירות ובדיוק מהו קוד בטוח ומהו קוד זדוני על תחנת הקצה, ולא רק בהתבסס על רשימה השחורה או הלבנה של הקודים. שילוב בינה מלאכותית מתקדמת, למידה מכונה והבנה של התנהגות התוקף מאפשר ל-Cylance לתת פתרון מלא של חיזוי ומניעה של איומי הסייבר המתקדמים.

אלעד אברהמי, מנהל אבטחת המידע של פלייטק, אמר כי "על אף שאנחנו משתמשים בפתרונות אנטי וירוס והגנה מהמובילים בשוק, מצאתי שתחנות הקצה שלנו לא היו מוגנות דיו בפני מתקפות יום אפס. ההיתכנות למתקפות כופר, פגיעויות דפדפן ותוכן זדוני באי-מייל נסקו דרמטית והיינו חייבים לרכוש פתרונות משלימים, על מנת למזער את הסיכון".

אברהמי החל בחיפוש אחרי פתרון שמסוגל לטפל באיומים מעין אלה. לאחר שהתייעץ עם חברת אנליסטים ולאחר שמצא שפתרונות מקבילים מורכבים מדי לפריסה ולניהול, במיוחד בסביבות מבודדות שמנותקות מרשת ה-WAN הארגונית, הוצע לפלייטק לשקול לרכוש את הפתרון של Cylance. "לאחר ביצוע בדיקת היתכנות של הפתרונות המובילים בתחום החלטנו שזה של Cylance הוא המתאים ביותר עבורנו – מבחינת הגנת תחנות הקצה, קלות הניהול והחזר ההשקעה", אמר.

הדר אשל, מנכ"ל Cloudway, ציין כי "מנהלי אבטחת המידע בארץ מבינים היטב את הצורך המתגבר בהתמודדות מול האיומים על עמדות הקצה ואנחנו בטוחים שפלייטק תצליח להפחית אותם באופן דרמטי אצלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים