מלם מערכות תשדרג את אפליקציית Go Israel של משרד התיירות

במסגרת השדרוג יתווספו לאפליקציה פיצ'רים שונים, כמו המרת מטבע, הקפצת הודעה לפי מיקום, ומסלול תכנון טיול שמתממשק לGoogle maps- ולפושים, והיא תונגש ● היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

מלם תים

מלם מערכות מקבוצת מלם תים זכתה במכרז של משרד התיירות לשדרוג אפליקציית Go Israel. החברה ניצחה במכרז חמש מהחברות המובילות בשוק. סכום העסקה לא נמסר, אולם לפי ההערכות בשוק מדובר במאות אלפי שקלים.

Go Israel היא אפליקציה שהושקה לפני כשנה, כתובה כולה בשפה האנגלית ומיועדת בעיקר לתיירים ומטיילים שמגיעים לישראל וזקוקים למידע רלוונטי, כמו מקומות לינה, אירועים ואטרקציות. לפי הערכות, האפליקציה משרתת עשרות אלפי תיירים בשנה, וכן מדריכי תיירים ועובדים בתעשיית התיירות הישראלית.

האפליקציה הקיימת תשודרג בין היתר באמצעות הוספת פיצ'רים שונים, כמו המרת מטבע, הקפצת הודעה לפי המיקום לאן כדאי ללכת בטכנולוגיית Geo fence, ומסלול תכנון טיול שמתממשק ל-Google maps ולפושים לסמארטפונים. כמו כן, מלם מערכות תהפוך את האפליקציה למונגשת.

כמה מפתחים של מלם כבר עובדים על גרסאות של האפליקציה שמותאמות לאנדרואיד (Android) ול-IOS ובחברה מתכננים לסיים את השדרוג בתוך חודש וחצי. השדרוג מבוסס על One code – כלומר, הפיתוח מתבצע פעם אחת ומתאים את עצמו לשתי מערכות ההפעלה.

הבסיס הטכנולוגי שעליו תושתת האפליקציה לאחר תום הפרויקט הוא Native script. אופיר חכמון, מנהל תחום הדיגיטל במלם מערכות, אמר כי "השדרוג של האפליקציה לטכנולוגיה זו יאפשר מעבר לכלי החדשני ביותר שקיים כיום לכתיבת אפליקציות. אנחנו ערוכים ומוכנים להעלאת הפרויקט לאוויר בזמן שיא של 45 ימים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים