ZTE לוקחת אתנחתא מהחיים

על פי דיווחים, החברה הסינית השהתה למעשה כמעט את כל הפעילות שלה, מכיוון שהחלקים שהיא זקוקה להם אזלו במחסנים שלה והיא באופן מובן אינה יכולה לחדש את המלאי

חופשה כפויה. אילוסטרציה: LM Production/BigStock

חרם הרכיבים שהטילה ארצות הברית על ZTE עושה את שלו אפילו יותר מהר ממה שהיה צפוי.

החברה הסינית, לפי דיווחים, השהתה למעשה כמעט את כל הפעילות שלה, מכיוון שהחלקים שהיא זקוקה להם אזלו במחסנים שלה, והיא באופן מובן אינה יכולה לחדש את המלאי.

בהיבט של ייצור הטלפונים מדובר בעיקר במערכות על שבב שהיא אינה יכולה לרכוש מקוואלקום (Qualcomm), אבל גם בשבבים אופטיים של לומנטום (Lumentum).

החברה סגרה למעשה את החנות הרשמית שלה שהפעילה במסגרת אתר המכירות הענק עליבאבא (Alibaba), וספקיות תקשורת שמכרו את המכשירים שלה, בעיקר באוסטרליה, כבר הפסיקו להציע את הטלפונים שלה באתרים שלהן.

אבל מעבר לטלפונים, הבעיטה הקשה באמת שקיבלה ZTE היא למאמצי ההתכוננות לקראת הפריסות של ציוד התקשורת בו יהיה צורך לשימוש בדור הסלולר החמישי. רק שהחוסר בציוד משפיע גם על התחום הזה, ומי שנחשבת לספקית ציוד הטלקום השנייה בגודלה בסין, יכולה בקלות לראות כיצד היא מאבדת חוזים וכספים. הדבר ביחידי שהיא יכולה בינתיים לעשות הוא להשקיע במחקר ופיתוח.

ZTE הודיעה שהיא תמשיך להיאבק בממשל האמריקני כולל הגשת תביעה משפטית, אבל התקווה הגדולה שלה היא בעצם התערבות של ממשלת סין. גם כך שתי הכלכלות הגדולות בעולם נמצאות כבר במצב של מלחמת סחר כוללת ולא כל כך קרה, ו-ZTE מקווה שבמסגרת הדיונים שמקיימים נציגי שתי המדינות במטרה להוריד במקצת את להבות האיומים ההדדיים, גם היא תזכה להקלה משמעותית בעונש שבע השנים שהוטל עליה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים