טיילור ברנדס הישראלית השלימה גיוס בסך של 15.5 מיליון דולר

החברה פיתחה בינה מלאכותית המספקת שירותי מיתוג אוטומטי ליותר מחמישה מילון משתמשים ומהווה, לטענתה, תחליף למשרדי פרסום

מייסדי טיילור ברנדס. מימין: נדב שץ, יהלי סער ותום להט. צילום: יח"צ

טיילור ברנדס (Tailor Brands) הישראלית השלימה גיוס של 15.5 מיליון דולר – כך היא הודיעה היום (ג'). הגיוס הובל על ידי קרן הצמיחה של פיטנגו וקרן Armat הבריטית. מדובר בסבב הגיוס השלישי של החברה וסך כל ההשקעות בה עד כה עומד על 20.6 מיליון דולר, בין היתר מהקרנות Disruptive Technologies של טל בר-נוח ו-Mangrove Capital Partners.

החברה פיתחה בינה מלאכותית המספקת שירותי מיתוג אוטומטי ליותר מחמישה מילון משתמשים ומהווה, לטענתה, תחליף למשרדי פרסום. באמצעות הטכנולוגיה שלה, חברות ויחידים יכולים להפיק פרסומות דיגיטליות משלהם, בלי להזדקק לחברת פרסום. החברה משתמשת בבינה המלאכותית לעיצוב לוגו ובניית קמפיינים פרסומיים ברשתות החברתיות, ומזהה טרנדים חדשים בתחום המיתוג. מדובר במשימות שהיו תלויות עד כה ביצירתיות האנושית ולכן גם היו שמורות לביצועם של בני אדם בלבד.

טיילור ברנדס נוסדה ב-2014 על ידי יהלי סער, מנכ"ל החברה, נדב שץ, סמנכ"ל הטכנולוגיות, ותום להט, סמנכ"ל המוצר. לחברה משרדים בתל אביב ובניו-יורק, והיא הפיקה עד כה יותר מ-100 מיליון מוצרים של תוכן פרסומי.

סער הסביר שההשקעה תשמש את החברה "לגיוס עובדים בישראל ולהמשך פיתוח שירותיה. עסקים קטנים רבים ברחבי העולם צריכים שירותי עיצוב איכותיים ואינם יכולים להרשות לעצמם לממן משרד פרסום. אנחנו הופכים את העיצוב לבר השגה מבחינת מהירות ייצור התוכן תוך דקות ובעלות שמתחילה בדולרים בודדים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים