מה צפוי בכנס השנתי של ServiceNow?

הכנס, שנפתח היום (ג'), יכלול השקה של גרסאות ומוצרים חדשים לצד הרצאות על התחומים הטכנולוגיים החמים, כגון בינה מלאכותית, אוטומציה ולימוד מכונה

לוגו הכנס

היום (ג') ייפתח בלאס וגאס כנס הלקוחות השנתי של ServiceNow, שבו היא צפויה להכריז על שיפורים וחדשנות במוצריה.

בהיותה חברת ענן, ServiceNow טוענת שהיא מתאימה "כמו כפפה ליד" למסע הדיגיטלי של ארגונים, ומאפשרת ללקוחותיה ביצוע משימות מורכבות ומרובות שלבים בצורה קלה וזורמת. האפליקציה שלה הופכת תהליכים עסקיים לאוטומטיים ודיגיטליים, חוזה אותם ומייצרת אופטימיזציה – בתחומי ה-IT, שירות הלקוחות, אבטחת המידע ומשאבי האנוש.

לפני כמה ימים הציגה החברה את הדו"חות הכספיים שלה, שמראים צמיחה גדולה. על קצה המזלג: את שנת הכספים 2017 סיימה ServiceNow עם הכנסות כלליות של יותר מ-1.925 מיליארד דולר, המייצגות קפיצה של 38% יחסית לשנה הכספית הקודמת, ועם רווח של יותר מ-1.5 מיליארד (Non-GAAP), שמראה על זינוק של 78% יחסית לאשתקד. את הרבעון הראשון של 2018 היא סיימה עם הכנסות של כמעט 564 מיליון דולר – עלייה של 32% יחסית לרבעון המקביל ב-2017, ועם רווח של כמעט 446 מיליון (Non-GAAP) – קפיצה של 80%.

ServiceNow – גרסת מדריד ולונדון

הכנס אמור לארח השנה יותר מ-18 אלף משתמשים מרחבי העולם, ובמהלכו יועברו הרצאות מליאה הממוקדות בטכנולוגיות צומחות, כמו בינה מלאכותית, אוטומציה ולימוד מכונה, מאות מושבים מקצועיים, שמרביתם יארחו סיפורי לקוח, ויותר מ-120 מעבדות התנסות.

לימור אפיק, מנהלת ServiceNow ישראל. צילום: אלון ישראל

לימור אפיק, מנהלת ServiceNow ישראל. צילום: אלון ישראל

לדברי לימור אפיק, מנהלת ServiceNow בישראל, החברה תכריז בכנס על אפליקציית מובייל חדשה, לכל הפלטפורמה ולכל המוצרים שלה, שתהיה מבוססת על רכישתה לפני כחצי שנה את SkyGiraffe הישראלית, שעסקה בפיתוח פלטפורמה לייצור אפליקציות ארגוניות וניהול בענן. לאחר שהחברה נרכשה, נכתב הקוד שלה מחדש בתוך הפלטפורמה של ServiceNow – כפי שהיא תמיד נוהגת ברכישת טכנולוגיות. המוצר יושק בכנס בגרסה מקדמית, שנקראת "לונדון", ובעוד חצי שנה תושק גרסת "מדריד" הסופית של האפליקציה.

בגרסה החדשה יושק גם ממשק משתמש חדש לחלוטין, סיפרה אפיק, לאחר ש-ServiceNow רכשה חברה שמתמחה בתחומי ה-UI וה-UX. הנראות של התוכנה צפויה להשתנות כליל בגרסה החדשה, אם כי הלקוחות תמיד יכולים להישאר עם הממשקים שהם רגילים אליהם. "אנחנו רוצים להיות מזוהים עם הדיגיטל ולכן, חשוב לנו להיות תמיד בקצה העליון של התחום", אמרה.

היא ציינה ש-"נושא חשוב שיקבל ביטוי על בימת הכנס הוא הטכנולוגיות של בינה מלאכותית ועסקית (AI/BI) ולימוד מכונה, שכבר שולבו בגרסה הנוכחית של הפלטפורמה ומאפשרות קטלוג אוטומטי של תקלות. הגרסה החדשה שתושק תציע שיפורים נוספים ועמוקים יותר בתחומים הללו".

גם נושא האבטחה יזכה באירוע ללא מעט כותרות בכנס. "בעולם האבטחה יש אינסוף כלים", סיפר קובי אהרון, מנהל טכני ב-ServiceNow ישראל. "רוב ארגוני האבטחה מתמודדים היום עם הבעיה של מה לעשות במקרה של אירועי אבטחה. אנחנו מביאים את כל המידע הזה פנימה ומייצרים תהליך מסודר של איך להתמודד עם האירוע, למשל, תגובה אוטומטית אליו, אסקלציה לגורמים הרלוונטיים וכדומה. בנוסף, אנחנו מייצרים ידע על אירועים והתמודדות איתם. מתוך הלימוד בעולמות אחרים הבאנו את הידע שלנו לעולם האבטחה, שיאפשר כעת לנהל ולהגיב לאירועים. הכלי שואב את הידע מתוכנות האבטחה הקיימות בארגון – גם חברות שאנו עובדים איתן בשיתוף פעולה וגם כאלה שלא – ומשלב אותו בפלטפורמה שלנו. התחום הזה די חדש ב-ServiceNow ואנחנו רואים בו צמיחה גדולה".

הכותבת הינה אורחת החברה בכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים