טריפל סי תשווק את פתרונות טרנד מיקרו ללקוחותיה

שתי החברות מציעות מודל רישוי שיפעל בתצורה חודשית יחד עם ממשק ניהול בענן, ובנוסף תינתן אפשרות להרחבת ההגנה גם לטלפונים ניידים

תמיר סגל ז"ל, המנהל הראשון של פעילות טרנד מיקרו בישראל. צילום: יח"צ

טריפל סי תמכור את מגוון פתרונות ההגנה של טרנד מיקרו (Trend Micro) ללקוחותיה.

במסגרת שיתוף הפעולה תציע טריפל סי ללקוחותיה הגנה לתחנות קצה ודואר אלקטרוני, הכוללת טכנולוגיית למידת מכונה, לחברות בסדרי גודל קטן ובינוני.

שתי החברות מציעות מודל רישוי אשר יפעל בתצורה חודשית יחד עם ממשק ניהול בענן, ובנוסף אפשרות להרחבת ההגנה גם לטלפונים ניידים. המערכת המשותפת הפכה לזמינה כבר בינואר.

בן נחום, מנהל מכירות ענן, טריפל סי

בן נחום, מנהל מכירות ענן, טריפל סי

לדברי בן נחום, מנהל מכירות ענן בטריפל סי, "שיתוף הפעולה עם טרנד מיקרו מאפשר ללקוחות טריפל סי ליהנות מאבטחת מידע מבוססת ענן ברמה הגבוהה ביותר ומהווה מרכיב באסטרטגיה של החברה לאפשר לארגונים בכל הגדלים שימוש בשירותי המחשוב המתקדמים ביותר, ללא הצורך בהשקעה ראשונית ניכרת של זמן ומשאבים".

"מענה זה הינו חשוב ביותר במיוחד בתחום הקריטי של אבטחת מידע, אשר במציאות של ימינו אין ארגון שיכול להרשות לעצמו להתעלם מהצורך הזה".

תמיר סגל, מנהל פעילות טרנד מיקרו בישראל, הוסיף כי "יש לנו מודלים רבים של עבודה, וביניהם שיתוף פעולה הדוק עם ספקי שרותי תוכנה בענן דוגמת טריפל סי בכל העולם. אני שמח לראות כי אחד מספקי שירותי הענן הגדולים בישראל בחר בפתרונות שלנו כהגנה על מתקניו – הגנה שאותה הוא מציע גם ללקוחותיו. כך זוכים לקוחות קטנים ובינוניים להגנה הטובה ביותר שבדרך כלל שמורה ללקוחות גדולים בעלי תקציב גדול יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים