דל ומיקרוסופט ישתפו פעולה בעולם האינטרנט של הדברים

שתי החברות הכריזו על פתרונות שנועדו לסייע ללקוחות ורטיקליים לפשט את פריסת פתרונות IoT קצה לקצה שלהם ממכשירי הקצה אל הענן

הכנס של דל בלאס וגאס. צילום: יח"צ

דל (Dell) הכריזה בכנס Dell Technologies 2018, שמתקיים בימים אלה בלאס וגאס, על שיתוף פעולה עם מיקרוסופט (Microsoft) לאספקת פתרונות משותפים בעולם האינטרנט של הדברים.

הפתרונות, שיהיו זמינים במחצית השנייה של השנה, נועדו לסייע ללקוחות ורטיקליים לפשט את פריסת פתרונות IoT קצה לקצה שלהם ממכשירי הקצה אל הענן. השילוב של יישומי ושירותי ה-Azure לאינטרנט של הדברים עם VMware Pulse IoT Center ועם מבואות Edge של דל יאפשר ללקוחות ניהול שוטף, פיקוח מרכזי ואבטחה ממכשירי הקצה לענן – כך לפי שתי החברות.

ארגונים המיישמים יוזמות אינטרנט של הדברים השקיעו משאבים וכוח אדם רבים כדי לחקור ולשלב שלל פתרונות של חומרה, תוכנה ושירותים במרחב ה-IoT המקוטע. מטרתם הייתה להקים פתרונות שעונים על צרכיהם העסקיים, בהתאמה עם התקנים המחמירים של מחלקות ה-IT שלהם. ארגונים אלה מעוניינים לרתום שירותים מתקדמים, כמו בינה מלאכותית ולקיחת החלטות בזמן אמת תוך ביטחון שהפריסה, ניהול הנכסים, האבטחה והעמידה בדרישות אכן ימומשו. שיתוף הפעולה החדש, אומרים במיקרוסופט וב-דל, יקל על פריסת שירותי אינטרנט של הדברים באמצעות פתרון מאובטח, שיספק ניהול יציב של התשתית מהקצה ועד לענן.

במסגרת הפתרון המשותף נכללות שכבת תשתית אינטרנט של הדברים ויכולות ניהול ואבטחה לארגונים המבקשים לפרוס שירותי IoT במגוון תסריטי שימוש, כמו תחזוקה חזויה ונראות בשרשרת האספקה.

מה כולל הפתרון המשולב?

בינה במכשירי הקצה באמצעות Azure IoT Edge – יישום שיביא את הבינה המלאכותית למכשירי הקצה, כך שאלה יוכלו לפעול מקומית, תוך מינוף יכולות הענן לשיפור תיאום ולימוד מכונה.

ניהול וניטור של מכשירי הקצה באמצעות Pulse IoT Center – שיספק ניהול וניטור מאובטחים ברמה הארגונית של מכשירי קצה שונים, כולל מבואות ומכשירים מחוברים, מערכות הפעלה ועוד. המערכת תיבנה במהלך הזמן, תוך העמקת האינטגרציה וההרשאות כדי לתמוך בדרישות הארגונים.

מבואות קשיחים ובעלי ביצועים גבוהים של דל, בעלי מעבדי Atom דו ליבתיים של אינטל (Intel). זאת, לצורך חיבור מגוון של מכשירים ומערכות, חוטיים או אלחוטיים, שיוכלו לאגור ולנתח את המידע הנקלט בהם, ולשלוח נתונים רלוונטיים לענן.

על פי דל, "הפתרון המוצע גדול בהרבה מסך חלקיו. ה-Pulse IoT Center של VMware ישמש כדבק הניהולי המחבר בין החומרה (המבואות, או מערכות קצה אחרות – נ"א), הסנסורים והמכשירים המחוברים יחד עם ה-Azure IoT Edge. ה-Pulse יסייע לפרוס את ה-Azure IoT Edge למכשירי הקצה הדרושים, כך שהמערכות יוכלו לאסוף ולנתח נתונים, ולפעול בזמן אמת".

כריס וולף, מנהלת OEM and IOT GTM ב-Dell-EMC. צילום: עמוד הלינקדאין שלה

כריס וולף, מנהלת OEM and IOT GTM ב-Dell-EMC. צילום: עמוד הלינקדאין שלה

החברה הוסיפה גם כי בעוד שהפתרון המשולב החדש מותאם למבואות ה-Edge של דל, הוא יתאים גם לצירוף אחר של מערכות קצה ומבואות, תוך עדכונים וטלאים שוטפים ובדיקת תקינות של המכשירים המחוברים.

כריס וולף, מנהלת OEM and IOT GTM ב-Dell-EMC, אמרה באירוע השקת המוצר החדש כי "כאשר חשפנו את חטיבת האינטרנט של הדברים, בסתיו האחרון, התחייבנו להישען על משפחת עסקי דל כדי לתכנן את הפתרונות הנכונים, שיענו על צרכי הלקוחות, בתיאום עם השותפים העסקיים שלנו. שיתוף הפעולה הזה יאפשר כעת ללקוחות ליישם פתרונות IoT בצורה חלקה יותר, על מנת להאיץ את החזר ההשקעה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים