Watteam הישראלית השלימה סבב גיוס בהיקף של חמישה מיליון דולר

את הגיוס הנוכחי השיג הסטארט-אפ המפתח מד-הספק חדשני לאופניים, מאיש העסקים הישראלי אייל שחר

אופיר גל-און, מייסד ומנכ"ל Watteam. צילום: אוריאל כהן

הסטארט-אפ הישראלי Watteam, המפתח מד-הספק (Power Meter) לאופניים מבוסס פטנט מכני מרובה אלגוריתמים, הודיע על השלמת סבב גיוס ראשון בהיקף של חמישה מיליון דולר, מאיש העסקים הישראלי אייל שחר, אנג'ל המתגורר בקליפורניה מזה 40 שנה, הבעלים והמייסד של OTA (ר"ת Online Trading Academy) – בית הספר ללימוד סחר, עם למעלה מ-25 סניפים וזכיינים ברחבי העולם.

סבב הגיוס יאפשר לחברה לקדם שותפויות אסטרטגיות עם יצרני אופניים בינלאומיים ולהתרחב לשווקים נוספים ברחבי העולם, לאחר שביססה את מעמדה בתחום בצפון אמריקה, באירופה, באוסטרליה, במזרח הרחוק ובדרום אפריקה.

מבין כל מכשירי האימון הקיימים, מד-ההספק נחשב כיום לכלי היעיל ביותר למעקב, ניטור ושיפור הביצועים ברכיבת אופניים. בניגוד למדי הדופק ולמהירות, מד-ההספק מודד את הכוח הממשי והישיר שהרוכב מפעיל, היוצר עיוות מקרוני בזרועות הפדל. היכולת לכמת מאמץ שרירים עוזר לזהות נקודות חוזק וחולשות, להפחית את הסיכון לפציעה ולמקסם את תפוקות הרכיבה.

Watteam הישראלית, הוקמה ב-2011 ומכרה עד כה למעלה מ-2,000 מדי-הספק לאופניים, בשם Powerbeat. מד-הספק זה, הוא הראשון בעולם, המבוסס פטנט מכני מרובה אלגוריתמים, המצוייד בחיישנים מכניים לניתוח תנועת הרוכב לאורך סיבוב זרוע הפדל. המד מציע לרוכב תקשורת מלאה, שליטה, כיול וקבלת חיווי מדויק, חי ומיידי על ביצועי הרכיבה שלו דרך אפליקציית מובייל. כמו כן, האפליקציה מציגה נתוני רכיבה שונים – מהירות סיבוב, יעילות הרכיבה, פילוח התפלגות ההוצאה הקלורית וכיוב' ובתום האימון מבצעת ניתוח הנתונים, שולחת סיכום ליצירת יומן אימונים וכן המלצות תזונתיות בהתאם לניתוח הרכיבה ואופן הוצאת האנרגיה של הרוכב.

לתקשר ולהכיר טוב יותר את הלקוחות

מד-ההספק Powerbeat מבית Watteam מיועד לרוכבי כביש ושטח כאחד. בסיסו מורכב על גבי זרוע הפדל והחיישנים השונים מנטרים את הרכיבה ברמת דיוק של 1.5%+- , כולל חלוקת הכוח בין שתי הרגליים, יעילות הדיווש ואחרים. המוצר עמיד בפני מים ואבק (תקן IP67), בעל קישוריות בלוטות' ו-ANT ושוקל רק 21 גרם בכל צד. מחירו של המוצר 399 דולר.

לדברי אופיר גל-און, מייסד ומנכ"ל Watteam, "ישנם למעלה מ-150 מיליון רוכבי אופניים בעולם שרוכבים לפחות שלוש פעמים בשבוע ומשתמשים באפליקציות שונות בקביעות לשיפור וייעול הרכיבה. בשנים האחרונות אנו רואים עלייה בפופולריות ובביקוש למדי-הספק אולם תג המחיר הגבוה מרתיע לא פעם רוכבים חובבים".

"ה-Powerbeat שפיתחנו, הינו מד-ההספק היחידי בעולם שעושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, ומבין היחידים המסוגל לשפר באופן מוחשי את חוויית האימון, גמיעת המרחקים והיכולת להתחרות ובתג מחיר נמוך משמעותית ממתחריו".

בנוסף, בחודשים האחרונים מנהלת החברה מגעים עם מספר יצרני אופניים בינלאומיים, בכוונה להטמיע את הטכנולוגיה באופן אינטגרלי על גבי אופניים חדשים שצפויים לצאת לשוק. חתימה על שותפות אסטרטגית שכזו תהיה הצעד הראשון להכנסת טכנולוגיות האינטרנט של הדברים לתעשייה האופניים והפיכת יצרני האופניים לשחקני Big Data, שיוכלו לתקשר ולהכיר טוב יותר את הלקוחות שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים