אמיר משולם מונה למנכ"ל IConduct

משולם פיתח והקים בשנת 2010 את IConduct ● הוא שימש בחברה במשך שמונה שנים בתפקידי מנהל פיתוח ו-CTO, עד שמונה באחרונה לתפקיד המנכ''ל

אמיר משולם, מנכ''ל IConduct. צילום: יח"צ

אמיר משולם מונה באחרונה למנכ"ל IConduct.

IConduct הוקמה לפני שמונה שנים, היא מונה 30 עובדים, יושבת בפתח תקווה ומפתחת ומשווקת פלטפורמת אינטגרציה כשירות, IPaaS (ר"ת Integration Platform as a Service). הפלטפורמה של IConduct מאפשרת ליצור אינטגרציה וסנכרון מלא בין כל תשתיות ה-IT והאפליקציות הארגוניות.

משולם הקים בשנת 2001 את הקסגון תוכנה, שעסקה בפיתוח מערכות ענן בתחום התיירות והפרינט. בשנת 2008 משולם הגיע כמוביל טכנולוגי לחטיבת מיקרוסופט (Microsoft) ביוניטאסק (Unitask). מתוך תפקידו זה, משולם פיתח והקים בשנת 2010 את IConduct. הוא שימש בחברה במשך שמונה שנים בתפקידי מנהל פיתוח ו-CTO, עד שמונה באחרונה לתפקיד המנכ"ל.

"אנו הפלטפורמה היחידה הקיימת בשוק שהיא רב-תכליתית", הסביר משולם, "וככזו היא מאפשרת סינכרון שקוף בין כלל האפליקציות – בין אם הן מבוססות ענן, או שהן במתכונת רישוי מסורתי (on-premise). לטובת השילוב בין האפליקציות, בנינו יותר מ-150 מחברים (קונקטורים) לכל המערכות הארגוניות האפליקטיביות, בסיסי הנתונים, שירותים (Web Services) ו-Devices (IoT). אנו מאפשרים לארגונים לחבר בין שלל התהליכים העסקיים הללו, הנמצאים במערכות הארגוניות השונות, וליצור תהליכים עסקיים ותפעוליים אחודים. אנו מעניקים לארגונים את היכולת לעשות זאת בצורה פשוטה, בלא צורך בפיתוח ותצורה (קונפיגורציה)".

פלטפורמת ה-iPaaS של IConduct, הסביר משולם, "מאפשרת אינטגרציה מוצלחת של מערכת חדשה המוטמעת ב-IT הארגוני, למערכות הארגוניות הקיימות. בדרך זו היא בונה זרימה חלקה של מידע ותהליכים עסקיים".

לחברה יש יותר מ-100 לקוחות ארגוניים, ביניהם ארגונים מהמגזר הפיננסי, הציבורי, היי-טק, אקדמיה, תעשייה וכן לקוחות בחו"ל, ביניהם Epicore, ספקית ERP בארצות הברית; התובע הכללי של אינדיאנה; בנקי השקעות מניו-יורק וסן פרנסיסקו, ועוד".

"אנו צומחים באופן עקבי", סיכם משולם. "ביסוס מעמדנו כמובילים בתחום בישראל והצלחת החברה בפריצה לשווקים בחו"ל נוטעת בי את האמונה להמשך גידול הפעילות וביסוס מעמדנו כמובילים בתחומינו בשוק העולמי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים