מערכת חדשה תציג לגולשים פרסומות למוצרים שהוא מעוניין בהם

המערכת מבית ironSource מציגה לגולש כמה שאלות שבאמצעות התשובות עליהן היא יודעת לנתח אילו מוצרים הוא ירצה לקנות ● המפרסמים יוכלו להבין כך טוב יותר את קהל היעד שלהם, אומרים בחברה

המערכת של ironSource בפעולה. מקור: יח"צ

ironSource, המפתחת פלטפורמה לפרסום במובייל. פיתחה פרסומות וידיאו שיוצגו בהן מוצרים שהגולש מעוניין בהם. מדובר על טכנולוגיית וידיאו אינטראקטיבי, המנתחת את הבחירות שקהל היעד מסמן בתוך הפרסומת ומספקת למותגים נתוני התנהגות שלו בזמן אמת. כך, אומרים בחברה, המותג יוכל להבין טוב יותר את קהל היעד שלו.

הפרסומת שואלת את הצופה כמה שאלות כדי להבין איזה מוצר הוא מעדיף שישווקו לו, ובהתאם לבחירותיו מתאימה את המוצר והמסר הפרסומי להעדפותיו. בסוף הפרסומת הצופה מנותב לעמוד נחיתה המתאים להעדפותיו.

כדוגמה מביאה ironSource חברת תעופה אוסטרלית, שאת שמה היא לא מציינת. החברה ביקשה להבין על איזה סוג של חופשות אנשים חושבים בהקשר שלה – נופש או טיול חווייתי? כמו כן, היא רצתה לדעת איזו חופשה הם יעדיפו – בשטח הפתוח או בעיר? הפרסומת של חברת התעופה יצרה כמה מסלולים קריאטיביים, שאפשרו לה לא רק להבין אילו חופשות קהל היעד מעדיף, אלא גם לנתב אותו לעמוד הנחיתה המתאים.

לדברי דן גרינברג, סמנכ״ל קריאייטיב ב-ironSource, "המודעות החדשות, שהופכות את הצופים לשותפים פעילים, מאפשרות ליצור חוויה מותאמת אישית להעדפותיהם, מה שמחזק את זכירות המותג ואת הכוונה לבצע רכישה או פעולה. יצירת הפרסומות נעשית במחלקת הקריאייטיב הפנימית שלנו, שכוללת צוותי מעצבים גרפיים, אנימטורים, מתכנתים, מעצבי משחקים ומדעני נתונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים