הרבעון של מלאנוקס: זינוק בהכנסות ומעבר לרווח נקי

החברה הציגה ברבעון הראשון של השנה צמיחה של 33% בהכנסות ל-251 מיליון דולר ורווח נקי של 38 מיליון ● לאור התוצאות הטובות, מלאנוקס העלתה את תחזית ההכנסות השנתית שלה

איל וולדמן, מנכ"ל מלאנוקס. צילום: ניב קנטור

תוצאות טובות למלאנוקס: החברה סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם זינוק בהכנסות ומעבר לרווח נקי – כך עולה מהתוצאות שהיא פרסמה אתמול (ג').

על פי הנתונים, ההכנסות הרבעוניות של החברה צמחו ב-33% ל-251 מיליון דולר והרווח הנקי שלה לפי GAAP הסתכם ב-37.8 מיליון דולר בהשוואה להפסד של 12.2 מיליון ברבעון הראשון של 2017. כך גם המנייה של מלאנוקס, שעברה מהפסד נקי של רבע דולר לרווח נקי של 71 סנט. שלא לפי GAAP צמח הרווח הנקי של החברה בפי 3.5 ל-51.4 מיליון דולר והרווח למנייה האמיר בשיעור דומה ל-98 סנט. חלוקת ההכנסות מעלה כי סעיף האת'רנט זינק ברבעון ב-70% וסעיף האינפיניבנד עלה ב-6%.

מלאנוקס סיימה את הרבעון עם רווח גולמי שולי של 64.5% ורווח תפעולי לפי GAAP של 12 מיליון דולר, בהשוואה להפסד של 12.6 מיליון ברבעון הראשון אשתקד. שלא לפי GAAP זינק הרווח התפעולי בפי 3.5 ל-52.1 מיליון דולר.

מלאנוקס משפרת את התחזית

החברה פרסמה את תחזית ההכנסות המעודכנת שלה, ממנה עולה כי היא צופה שהן יזנקו ברבעון השני של השנה לבין 255 ל-265 מיליון דולר, ובשנה כולה הן יעמדו על 1.03 עד 1.05 מיליארד.

אייל ולדמן, מנכ"ל מלאנוקס, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "ביצועי השיא הפיננסיים שלנו ברבעון הראשון הם תוצאה של ביצוע מוצלח של אסטרטגיית הצמיחה, ועדות לשנים של תכנון מוקפד של השקעות במחקר ופיתוח בטכנולוגית האת'רנט במהירויות 25 גיגה-ביט ויותר. מהירות זו הופכת במהירות לסטנדרט של התעשייה בשווקים ברחבי העולם. כמו כן, הרווחיות המשופרת ברבעון הראשון מדגימה את המחויבות שלנו לספק צמיחה גבוהה בהכנסות ורווחיות תפעולית גבוהה יותר".

הוא ציין ש-"העלינו את התחזית הכוללת ל-2018 על בסיס הרבעון הראשון החזק שלנו והצפי לגידול במגמות השווקים עם הכניסה לרבעון השני. אנחנו נשארים מחויבים לספק צמיחה משמעותית בהכנסות והקטנת עלויות, כדי להגדיל את היעילות התפעולית ולעבור בכל השנה לרווחיות תפעולית Non-GAAP. ב-2018, אנחנו צופים להמשיך ולבנות את המומנטום החיובי שלנו ולהשיג ערך גבוה עוד יותר לבעלי המניות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים